Česká firma pracující na významných mezinárodních projektech v oblasti bezpečnostních systémů rozšíří svůj tým o servisního inženýra/technika s angličtinou.
Náplň práce:
• Technická podpora projektového manažera
• Poskytování podpory zákazníkům
• Servis našich technologií u klienta
• Pomoc při testování bezpečnostních systémů
• Prezentace výrobku a celého systému u klienta
• Zaškolení zákazníků
• Práce především na realizační dílně a v kanceláři
• Občasné cestování za klienty (po celém světě)
Požadujeme:
• kandidát nemusí nutně mluvit česky, stačí mu AJ
• SŠ/VŠ vzdělání – technického směru
• Praxe není podmínkou - hledáme zkušené techniky ale i absolventy k zaučení
• Technické znalosti, znalost elektrických obvodů
• Řidičský průkaz sk. B
• Znalost práce na PC – Windows, Internet
• Manuální zručnost
• Pečlivost, loajalita, flexibilita
• Ochota občasně cestovat (v rámci ČR i celého světa)
Nabízíme:
• Hledáme jak zkušené techniky, tak i absolventy k zaučení
• Práci na HPP
• Benefity jako mobilní telefon a notebook
• Cestování za klienty do celého světa
• Uplatnění komunikace v AJ při práci
• Zároveň možnost využití jazykových kurzů
• Kancelář a realizační dílna - Praha
Kraj: Praha
Datum zveřejnění: 21. 1. 2025
Plat: 60000
Kategorie: Technika a vývoj
Více
Pro našeho významného klienta hledáme spolehlivého stavbyvedoucího pro vedení staveb v okolí Prahy
Co vás čeká
- realizace stavby dle podmínek SOD v Praze a okolí do 80 km
- hospodárné zajištění dopravy a mechanizace
- objednávání materiálu a jeho inventarizace
- zodpovídání za svěřený majetek na stavbě a v objektech staveniště, včetně jeho zabezpečení dle podmínek pojištění
- vedení stavebního deníku
- dodržování ČSN, EN a jiných norem a technologických postupů
- dodržování předpisů BOZ, PO a OŽP a odpovědnost za proškolování zaměstnanců v příslušných předpisech
- předávání staveniště subdodavatelům
- řízení práce vlastních kapacit, řízení a kontrola práce subdodavatelů
- evidence odpracovaných hodin zaměstnanců a zpracovávání podkladů pro mzdu
- dodržování jednotné vizualizace společnosti na veřejnosti
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- technické vzdělání a znalosti
- praxe v oboru alespoň 3 roky
- zodpovědnost, loajálnost
- vysoké pracovní nasazení
- ŘP sk. B
- uživatelská znalost MS Office
- Výhodou bude, pokud budete mít autorizace
- ŘP sk. E
Co vám můžeme nabídnout
- zázemí stabilní společnosti
- samostatnost a příležitost k seberealizaci
- mobilní telefon, počítač
- automobil i k osobním účelům na území ČR
- práce na HPP nebo IČO
Kraj: Praha
Datum zveřejnění: 14. 1. 2025
Plat: 50000
Kategorie: Stavebnictví a reality
Více
Baví Vás práce s lidmi? Jste komunikativní člověk, který vždy rád vykouzlí ostatním úsměv na tváři? Jste empatický/á a dělá Vám radost vidět ostatní v dobré náladě?
Baví Vás práce s lidmi? Jste komunikativní člověk, který vždy rád vykouzlí ostatním úsměv na tváři? Jste empatický/á a dělá Vám radost vidět ostatní v dobré náladě?
Do týmu mezinárodní společnosti, která se zabývá potravinářskými aditivy, bychom rádi našli člověka, který bude mít pod palcem tuzemské i mezinárodní HR projekty a zajistí, aby zaměstnanci byli spokojení.
Co bude náplní Vaší práce?
- Postaráte se o školení, hodnocení zaměstnanců a jejich spokojenost
- Budete mít na starost zajímavé HR projekty, které budou z 50% mezinárodní
- Budete „stmelovač“ – ten, který ostatní vyslechne, popovídá si s nimi a navrhne řešení
Co byste měl/a splňovat?
- Mít příslušné vzdělání (personalistika/psychologie/mezilidské vztahy) nebo praxi v oboru
- Domluvit se anglicky – budete jazyk denně využívat
- Být komunikativní bytost, kterou denní práce s lidmi baví a naplňuje
Co Vám za to nabízíme?
- Práci na HPP ve stabilní, úspěšné společnosti
- Plat, který bude odpovídat Vašemu vzdělání, zkušenostem a nasazení
- Možnost seberealizace na nově zaváděné pozici
- Benefity, jako 5 týdnů dovolené, multisportku, stravenky atd.
- Nástup možný ihned, nebo dle domluvy
Pošlete nám svůj životopis v anglickém jazyce a detaily probereme po telefonu, nebo při osobním setkání :)
Kraj: Praha
Datum zveřejnění: 9. 1. 2025
Plat: 50000
Kategorie: Personalistika a HR
Více
Pro našeho klienta, společnost, která se zabývá kompletní stavební činností, hledáme vhodné kandidáty na pozici Ředitel divize
Co od Vás očekáváme?
- odbornou autorizaci (ČKAIT)
- praxi s pozicí výrobního ředitele nebo projekt manažera ve stavební společnosti
- zkušenosti s kompletním zajištěním pozemních staveb nebo inženýrských sítí
- manažerské a komunikační schopnosti
- ekonomické a obchodní znalosti a zkušenosti
- řidičský průkaz sk. B
Co bude náplní Vaší práce?
- plná odpovědnost za realizované stavební akce a ekonomické výsledky
- manažerské řízení výrobního úseku s cílem zajištění optimálního využívání zdrojů
- stanovení a dodržování výrobních plánů jednotlivých zakázek
- aktivní spolupráce na získávání nových zakázek a klientů
- vedení příslušné procesní dokumentace a reporting
Co Vám nabídneme?
- práci na HPP
- výborné platové ohodnocení
- osobní ohodnocení
- různé bonusy za odvedenou práci
- auto i k osobním účelům
- PC, mobilní telefon
- nástup dle dohody
- místo výkonu práce: Praha a Středočeský kraj
Kraj: Praha
Datum zveřejnění: 9. 1. 2025
Plat: 110000
Kategorie: Stavebnictví a reality
Více
Pro našeho zákazníka, významnou stavební firmu, hledáme kvalitní výrobní přípraváře staveb. Zejména pro výrobní přípravu staveb, kontrolu a tvorbu cen a změnových listů.
Očekává se od Vás:
- Zodpovědnost
- Technická erudice a vzdělání
- Praxe v oboru
- Vysoké pracovní nasazení
- Loajalita
- Základní znalost práce s AutoCAD
- Základy cenotvorby a rozpočtování – URS (Kros)
- Oceňování zadávacích rozpočtů
Budete zodpovědní za
- výkazy výměr - jejich kontrolu a stanovování objemů prací
- podklady pro obchodní jednání
- systematické vytváření firemní databáze – firemní ceny, kalkulace nákladů, ověřování cen na trhu z praxe
- poptávání subdodávek a jejich věcné vyhodnocování
- přeceňování změn v průběhu výstavby – změnové listy
Klient Vám nabízí:
- Zázemí stabilní společnosti
- Férový přístup
- Samostatnost a možnost seberealizace
- Finanční ohodnocení až 70.000,- Kč
- Příspěvek na bydlení nebo cestovné - pro dojíždějící do Prahy
- Osobní automobil i k osobním účelům
- Mobil, PC
- Pracovní úvazek podle Vaší volby
Kraj: Praha
Datum zveřejnění: 8. 1. 2025
Plat: 50000 - 70000
Kategorie: Stavebnictví a reality
Více
Naším posláním je pomáhat firmám prorazit v online světě. Milujeme digitální technologie, vyrábíme weby, marketingové kampaně a microsity pro naše klienty.
Hledá se akviziční obchodník !
Naším posláním je pomáhat firmám prorazit v online světě. Milujeme digitální technologie, vyrábíme weby, marketingové kampaně a microsity pro naše klienty.
Hledá se akviziční obchodník !
Díky naší dvanáctileté historii je o naše služby čím dál větší zájem a my hledáme právě teď člověka, který dokáže vyjednat spolupráci se středními a velkými firmami.
Náplň práce:
- Aktivní oslovování potenciálních klientů s cílem domluvit obchodní jednání (e-mail, telefon, LinkedIn)
- Osobní jednání se středními a velkými společnostmi o podobě spolupráce
- Vytváření cenové nabídky
- Podchycení obchodní komunikace od nabídky až po podpis smlouvy
Požadavky:
- Min. SOU vzdělání
- Praxe min. 2 – 3 roky v oblasti obchodu
- Základní orientace v marketingu
- Zkušenost s jednáním s firemními klienty jsou nutné
- Dáme Vám volnost v tom, jak svou práci budete vykonávat a plánovat budete mít naši důvěru, a na oplátku chceme Vaše nasazení a chuť dělat práci poctivě
Co Vám nabídneme?
- Full-time job
- Fixní mzda 50.000,- + provize z obratu (10-20%)
- Super kolektiv, kde budete v kontaktu přímo se CEO, který uvítá každý nápad pro rozvoj businessu
- Produkt, o který je na trhu zájem – tvorba webových stránek a e-shopů
- Produktové školení
- Moderní sales proces (používáme moderní nástroje pro automatizaci obchodních aktivit, abyste se mohli soustředit na podstatné věci)
- Moderní kanceláře v centru Prahy
- Nástup možný ihned
Kraj: Praha
Datum zveřejnění: 7. 1. 2025
Plat: 50.000,-
Kategorie: Prodej a obchod
Více
Máte zkušenosti s vedením obchodního týmu a domluvíte se anglicky? Je Vám blízká gastronomie? Pak hledáme možná Vás!
Vaše denní aktivity budou zahrnovat:
- Vedení obchodního týmu
- Koordinace a plánovaní činnosti obchodních zástupců
- Jednání s klíčovými zákazníky
- Zpracování obchodních nabídek
- Odpovědnost za regionální sklad
- Zpracování reportu pro vedení společnosti
Pokud máte:
- Praxi v oblasti prodeje potravinářských produktů do gastronomie
- Řídící a organizační schopnosti
- Zkušenosti s vedením (obchodního) týmu
- Prezentační a vyjednávací dovednosti
- Vzdělání ekonomického zaměření výhodou
- AJ na velmi dobré komunikativní úrovni (NJ nebo It je výhodou)
- ŘP skupiny B
Od nás získáte:
- Skvělé platové ohodnocení fix + provize
- 13. plat
- Možnost kariérního růstu
- Služební osobní vůz
- Telefon, notebook
- 5 týdnů dovolené
- Stravenky
- Kancelář na Praze 9
- Práce na HPP
Kraj: Praha
Datum zveřejnění: 2. 1. 2025
Plat: 70000
Kategorie: Prodej a obchod
Více
Na pozici účetní hledáme aktivního, samostatného kolegu/kolegyni a znalostí anglického jazyka.
Nabízíme Vám:
- Práci na HPP
- Dobré platové ohodnocení
- Motivační prémie
- Místo výkonu práce Praha 4
- Nástup možný ihned
Náplň Vaší práce:
- Zpracování časových a osobních dat zaměstnanců v mzdových systémech.
- Vedení mzdové evidence a výkaznictví.
- Výpočet mzdy zaměstnanců, resp. jednotlivých složek mzdy, náhrad.
- Zajištění komunikace s oprávněnými institucemi.
Pokud máte:
- SŠ/VŠ ekonomického směru
- Praxe v oboru mzdová účetní
- Anglický jazyk na komunikativní úrovni
- Znalost mzdového účetnictví a pracovně právní legislativy.
- Znalost práce na PC - MS Office
- ŘP. sk B
Kraj: Praha
Datum zveřejnění: 2. 1. 2025
Plat: 55.000,-
Kategorie: Ekonomika a podnikové finance
Více
Naším klientem je společnost z gastro oblasti. Do jejich týmu hledáme vhodné kandidáty na pozici Mzdová účetní/Personalista.
Co bude náplní Vaší práce?
• kompletní zpracování mezd zaměstnanců (příprava podkladů, zpracování měsíčních mezd)
• realizace mzdové agendy společnosti na základě platné legislativy ČR
• kontrola úplnosti zaměstnanecké dokumentace
• kontrola správnosti odvodů sociálního a zdravotního pojištění
• reporting
• správa přehledů o mzdách
• správa agendy exekucí zaměstnanců
• HR agenda
Co od Vás na oplátku požadujeme?
• SŠ vzdělání
• praxi na pozici mzdová účetní min. 2-3 roky
• aktuální znalosti a přehled v oblasti mzdové legislativy
• samostatnost, spolehlivost, pečlivost
• aktivní přístup k práci
Co Vám za Vaši práci můžeme nabídnout?
• zaměstnání na hlavní pracovní poměr
• příjemnou pracovní atmosféru
• flexibilní začátek a konec pracovní doby
• motivační finanční ohodnocení
• stravenky
• firemni notebook a telefon samozřejmostí
• nástup možný ihned
• místo výkonu práce: Praha
Kraj: Praha
Datum zveřejnění: 27. 12. 2024
Plat: 45000
Kategorie: Ekonomika a podnikové finance
Více
Láká Vás příjemný kolektiv i krásné moderní prostředí? Máte rádi práci s čísly a současně Vás zajímá tématika spojená s organizováním kongresů?
Co Vás u nás čeká?
- vyúčtování zakázek - kontrola příjmové i nákladové stránky
- konzultace při sestavování rozpočtů jednotlivých zakázek
- kontrola správnosti smluv a jejich promítnutí do vyúčtování
- spolupráce s daňovým poradcem a s auditory
- vystavování faktur, účtování přijatých faktur
- spolupráce na agendě DPH v zahraničí
- reporting
Co je pro nás důležité?
- znalost účetnictví a problematiky DPH, DPPO
- výhodou je znalost účetního programu SW Helios Orange
- praxi v oblasti ekonomiky účetnictví min. 3 roky
- znalost angličtiny (mírně pokročilá)
- znalost MS Office
- samostatnost, pečlivost, spolehlivost
- nástup možný ihned nebo dle dohody
Co Vám můžeme nabídnout?
- stabilní společnost s výsadním postavením na trhu kongresového cestovního ruchu v ČR a s mezinárodním působením
- nové moderní prostory, v uzavřených kancelářích a s výbornou dopravní dostupností
- přátelský tým
- spolupráci na HPP
- flexibilní začátek i konec pracovní doby, home-office
- mzdu 50 000,- + odměny
- stravenky/příspěvek na stravování, nápojový servis
- příspěvek na penzijní a životní pojištění
- Multisport
- vzdělávací kurzy
- zdravotní volno/Sick days
- příspěvek na vzdělávání, kulturu, volný čas
- dovolená více než 5 týdnů
Kraj: Praha
Datum zveřejnění: 17. 12. 2024
Plat: 50000
Kategorie: Ekonomika a podnikové finance
Více
Baví Vás pojišťovnictví a chcete se dál rozvíjet?
Jste odborníkem v oblasti pojištění průmyslu a podnikatelů?
Rádi byste pečovali o klíčové klienty?
Máte dobré prezentační a organizační schopnosti?
Tak hledáme právě Vás!
Vaším hlavním úkolem bude zajistit kvalitní, na míru „ušité“ pojištění, které vyhovuje klientovým potřebám.
Vaše předpoklady:
- SŠ vzdělání ukončené maturitou (VŠ vzdělání výhodou - ekonomické, technické, právnické vzdělání)
- Praxi v pojištění průmyslu a podnikatelů
- Uživatelská znalost práce s PC - MS Office
- Řidičské oprávnění sk.B
- Schopnost samostatného a odpovědného jednání s klienty
Co Vám můžeme nabídnout:
- Zaměstnání na hlavní pracovní poměr
- Flexibilní pracovní dobu
- 5 dní dovolené navíc
- 6 dní sick days
- Mobilní telefon
- Stravenky
- Cafeterie
- Odborné vzdělávání
- Krátkodobou možnost home office
- Možnost skloubit práci s výchovou menších dětí
- Přátelské prostředí malé firmy
- Nástup možný ihned
Kraj: Praha
Datum zveřejnění: 12. 12. 2024
Plat: 50.000.,-
Kategorie: Pojišťovnictví
Více
Personalista specialista
Pracovní činnost:
Personální evidence - evidence osobních údajů zaměstnanců, nástup nových zaměstnanců, ukončování pracovních poměrů, plán rozvoje zaměstnanců, orientace v pracovně právní legislativě - Zákoník práce, předpisy pro odměňování, Občanský zákoník, evidence pracovní doby, příprava pro zpracování mezd, statistky pro HR controlling, správa interních HR směrnic, komunikace-zajištění cirkulace interních periodik v příslušné formě apod.
Kvalifikace a požadavky:
- středoškolské vzdělání s maturitou,
- praxe v oboru HR,
- komunikativní a pozitivně vystupující osobnost, která ráda pracuje v týmu,
- znalost AJ - alespoň písemná korespondence.
NABÍZÍME:
Velmi dobré platové ohodnocení, zaměstnanecké benefity, stálý plat, přímé jednání, individuální přístup, zaškolení a zapracování na pracovním místě.
Kraj: Praha
Datum zveřejnění: 4. 12. 2024
Plat: 45000 Kč
Kategorie: Personalistika a HR
Více
Hledáme likvidátora pojistných událostí nebo technika/produktového specialistu, který se vyzná v oblasti elektroniky.
Pracovní náplň:
· Likvidace pojistných událostí v oblasti pojištění nahodilého poškození, odcizení a prodloužené záruky – oblast elektroniky (telefony, notebooky, tablety a bílá technika)
· Komunikace s oprávněnými osobami, servisy a partnery
Pokud máte tyto znalosti a dovednosti:
· Minimálně SŠ vzdělání
· Praxi v likvidaci pojistných událostí nebo produktová znalost výše zmíněné oblasti elektroniky
· Dobrou znalost MS Office
· Komunikační dovednosti
A můžete o sobě říci, že jste:
· Svědomití a precizní
· Ochotní učit se novým věcem a máte zájem o obor
· Časově flexibilní a máte vysoké pracovní nasazení
Nabízíme Vám:
· Výborné platové ohodnocení
· Nadstandartní systém benefitů:
· 25 dní dovolené
· Sick days
· 13. plat
· Jazykové kurzy a odborné vzdělávání
· Stravenky, Flexi Pass, příspěvek na roční kupon MHD, příspěvek na penzijní pojištění a další.
· Kancelář v centru Prahy
· Zajímavou a odpovědnou práci
· Zázemí silné mezinárodní společnosti
Kraj: Praha
Datum zveřejnění: 4. 11. 2024
Plat: 50000
Kategorie: Pojišťovnictví
Více
Pro společnost, která je dodavatelem pokročilých zařízení, spotřebního zboží, činidel a speciálních činidel pro biomedicínský výzkum a diagnostické aplikace, hledáme vhodné kandidáty na pozici: Specialista oddělení technické a aplikační podporu oblasti molekulární Biologie.
Požadujeme:
- VŠ znalost molekulární biologie (manipulace s DNA, RNA, qPCR).
- zkušenosti v molekulární a genetické laboratoři
- anglický jazyk slovem i písmem, maďarský jazyk výhodou
- flexibilitu, spolehlivost, velmi dobré komunikační dovednosti
- silná pracovní etika a schopnost rychle se učit se novým věcem
Popis práce:
- aplikační podpora při instalaci zařízení a laboratorních experimentů a
- prezentace na seminářích a workshopech
- účast v odborných konferencí a veletrhů
Nabízíme:
- služební automobil, PC, telefon
- zázemí stabilní a perspektivní společnosti
- sebenaplnění a systematický trénink
Kraj: Praha
Datum zveřejnění: 29. 10. 2024
Plat: 70000
Kategorie: Molekulární biologie, genetika
Více
Pro banku, která je součástí velké mezinárodní skupiny působící ve 23ti zemích světa, hledáme vhodné kandidáty na pozici Supervizor pro zákaznické centrum.
Náplň Vaší práce:
• vedení týmu 14 pracovníků
• sledování ukazatelů výkonnosti
• efektivní řízení chodu zákaznického centra
• administrativa, reporting
Pokud máte… :
• praxi na stejné nebo podobné pozici
• angličtinu na komunikativní úrovni
• zkušenost s vedením lidí
• uživatelská znalost práce na počítači
• výborné komunikační a prezentační dovednosti
• časovou flexibilitu a schopnost být týmový hráč
• … pak jste ten pravý kandidát pro nás!
Nabízíme Vám:
• výborné finanční ohodnocení
• motivační bonusový systém
• spolupráci na HPP
• vouchery a stravenky
• místo výkonu práce na Praze 5
• výbornou dopravní dostupnost – hned u metra B
• zázemí stabilní a mezinárodní společnosti
• nástup ihned, případně dohodou
Kraj: Praha
Datum zveřejnění: 15. 10. 2024
Plat: 50000
Kategorie: Telekomunikace
Více
Našim partnerům a zákazníkům pomáháme vybudovat, zformovat a rozvinout interní logistiku. Do našeho týmu hledáme nového kolegu na pozici technika.
SCHOPNOSTI A DOVEDNOSTI
- ÚSO/SŠ technického směru
- jazyková vybavenost – komunikativní znalost AJ
- praxe v oboru servisní technik výhodou
- uživatelská znalost MS Excel, MS Word, MS Outlook
- kreativita
- odpovědnost a smysl pro detail
- technické myšlení
- časová flexibilita
- ŘP sk. B
NÁPLŇ PRÁCE
- servisní a technické zajištění distribuce
- technická podpora při testování manipulační techniky
- technická příprava na testování strojů
- předávání a přebírání strojů z testovacího provozu
- servis a opravy manipulační techniky
- distribuce náhradních dílů
- školení servisních techniků
- časté pracovní cesty v rámci ČR a SR
NABÍZÍME
- pracovní poměr na dobu určitou, po dobrém zapracování prodloužení na dobu neurčitou
- příjemný pracovní kolektiv
- příspěvek na stravování
- zajímavé finanční ohodnoceni
- časté pracovní cesty v rámci ČR a SR
- hledáme jak zkušené techniky, tak i absolventy k zaučení
- benefity jako mobilní telefon a notebook auto
- uplatnění komunikace v AJ při práci
- sídlo firmy Praha
- nástup ihned
Máte ve svém okolí někoho, kdo by se na tuto pozici hodil? Doporučte nám ho!!! Čeká Vás při jeho nástupu do zaměstnání odměna 2000 kč.
Kraj: Praha
Datum zveřejnění: 14. 10. 2024
Plat: 60000
Kategorie: Technika a vývoj
Více
Naším klientem je nezávislá školicí a poradenská společnost se zaměřením na potravinářský průmysl, stravování, zemědělství a dotace.
Do jejich týmu hledáme vhodného kandidáta na pozici vedoucí týmu odborných poradců v potravinářství.
Náplň práce
- Odborné vedení týmu a řízení efektivity
- Vypracování značení potravin dle současných předpisů
- Provádění auditů u obchodních řetězců/výrobců potravin
- Zavádění systémů kvality potravin dle příslušných norem
Požadavky
- VŠ vzdělání – potravinářské zaměření
- Znalost příslušné legislativy a norem
- Znalost AJ – překlady značení do ČJ
- Zkušenosti s označováním potravin, audity, zaváděním systémů kvality
- Samostatnost, pečlivost, odpovědnost, výborné organizační a komunikační schopnosti
Výhodou
- Znalost dalšího jazyka
- Zkušenosti s různými systémy kvality
- Znalost značení nepotravin
- Umění školit témata v rámci své odbornosti
- Zkušenosti s vedením lidí
Nabízíme
- Rozmanitou práci na HPP v mezinárodní společnosti
- Vlastní organizace práce
- Pružná pracovní doba
- Výborné finanční ohodnocení
- Vzdělávání a neomezený přístup k informacím
- Účast na všech důležitých jednáních v oboru
- 4 týdny dovolené, 4 dny sick days
- Notebook, mobilní telefon, služební vozidlo
- Nápoje na pracovišti, masáže na pracovišti
- Příspěvky na jazykové kursy
Kraj: Praha
Datum zveřejnění: 4. 10. 2024
Plat: 65000
Kategorie: Zemědělství, lesnictví a ekologie
Více
Pro českou společnost, která se zabývá vzduchotechnikou a klimatizacemi, hledáme zkušené odborníky na pozici prodejce/obchodního konzultanta.
Pokud máte:
· praxi na prodejní pozici technického směru (ideálně v oboru klimatizace nebo tepelných čerpadel)
· dobré komunikativní a proklientské jednání
· samostatnost, zodpovědnost, proaktivitu
· chuť učit se novým věcem a sledovat trendy v oboru
· uživatelskou znalost práce na PC (výhodou znalost systému Pohoda)
· řidičský průkaz sk. B
Náplní Vaší práce bude:
· přítomnost v showroomu, věnování se zákazníkům
· odborné poradenství na míru (klimatizace a tepelná čerpadla)
· řešení jednotlivých obchodních případů
· převzetí poptávek, vytváření nabídek
· návštěvy u klientů i na stavbách, odborné konzultace
· dohled nad zakázkou od A do Z (od poptávky po předání a servis)
Nabízíme:
· práce na HPP
· odpovídající platové ohodnocení dle zkušeností a kvalifikace
· proplacené přesčasové hodiny
· služební automobil a mobilní telefon
· odborné zaškolení a pravidelné vzdělávání v perspektivním oboru
· možnost karierního a profesionálního růstu
· spolehlivost a dlouhodobou spolupráci
· příjemné prostředí nově rekonstruované budovy a showroomu
· nástup možný ihned
Kraj: Praha
Datum zveřejnění: 26. 9. 2024
Plat: 45000
Kategorie: Prodej a obchod
Více
Naším klientem je mladá, perspektivní a rychle rostoucí firma, která se zabývá interiérovou výstavbou a akustickým řešením. Má jedinečné produkty a přístupy, které jsou nastaveny pro zákazníka. Úspěšná je i díky lidem, kteří dokáží pracovat jak samostatně, ale také dokáží zabrat i jako tým.
Hlavní náplní práce na této pozici bude:
- řízení obchodního týmu
- aktivní akvizice zákazníků
- budování obchodních vztahů
Očekáváme především:
- obchodní zkušenosti
- pozitivní přístup, odvahu k samostatné práci a chuť učit se novým věcem
- spolehlivost
- Anglický jazyk na komunikativní úrovni – velkou výhodou
- časovou flexibilitu, ochotu k častým obchodním cestám
- řidičský průkaz skupiny B
Kandidát může očekávat následující:
- start-up prostředí
- mladý dynamický tým
- maximální osobní podporu celého týmu
- skutečně reálný potenciál kariérního růstu
- dobrý plat hned od začátku
- vlastní podíl na zisku
- notebook, telefon, služební vůz
- … a především zájem ze strany firmy
Kraj: Praha
Datum zveřejnění: 24. 9. 2024
Plat: 60000
Kategorie: Prodej a obchod
Více
Do mezinárodní společnosti poskytující inženýrské konstrukční služby v oblasti letectví, kolejových vozidel, obecného strojírenství a zákaznická řešení v oblasti informačních systémů hledáme kandidáta či kandidátku na pozici Area Sales Manager.
Charakteristika pozice:
- Prodej inženýrských řešení
- Aktivní vyhledávání obchodních kontaktů v dané oblasti
- Ve spolupráci s obchodním ředitelem péče o stávající zákazníky
- Zjišťování a vyhodnocování potřeb zákazníka
- Aktivní vedení jednání se zákazníkem směřující k uzavření obchodní smlouvy
- Odpovědnost za plnění obchodního plánu
- Průběžná aktualizace obchodní databáze
- Monitoring trhu a konkurence
- Kancelář v Praze, působení po celém světě
Hlavní požadavky na kandidáta:
- SŠ/VŠ vzdělání technického směru / v oblast strojírenství
- Znalost NJ nebo AJ min. na úrovni B2, další jazyky jsou velkou výhodou
- Praxi v prodeji technických produktů min. 3 roky
- ŘP skupiny B, ochotu cestovat i do zahraničí
- Přirozený obchodní talent, příjemné a profesionální vystupování
- Schopnost komunikovat a prezentovat v češtině i jiných jazycích
- Výhodou bude, pokud znáte konstrukci draku letadla, nebo máte praxi z oblasti Výhodou je i zkušenosti z oblasti marketingu, nebo praxi v prodeji IT/inženýrských služeb
Všeobecné informace k pracovnímu vztahu
- Práci na HPP
- Flexibilní pracovní doba
- Časté využití jazykových znalostí, především Aj nebo Nj
- Kancelář v Praze, působení po celém světě
- Výuka jazyků/zdokonalování se
- Mobil, notebook, auto
- Příspěvek na stravování – stravenky
- Týden dovolené navíc (celkem 5 týdnů)
- Zázemí stabilní společnosti se zaměřením na významné zahraniční i domácí klienty
- Zajímavou, různorodou a samostatnou práci
- Možnost seberealizace a dalšího vzdělávání
Kraj: Praha
Datum zveřejnění: 18. 9. 2024
Plat: 70000
Kategorie: Technika a vývoj
Více
Pro našeho klienta, předního českého výrobce designového městského mobiliáře a zahradního nábytku, hledáme nového kolegu/kolegyni - dynamickou, samostatnou osobnost pro pozici Manažer obchodu.
Požadujeme:
- VŠ nebo SŠ vzdělání (v designu či stavebnictví výhodou)
- obchodní talent a schopnost prosadit se
- vynikající komunikační schopnosti
- profesionální úroveň práce na PC
- kreativitu, pružnost a vůli k úspěchu
- řidičský průkaz skupiny B
- vztah k designu a architektuře
- uvítáme zkušenost z oboru stavebnictví
- znalost cizího jazyka výhodou
- životopis s fotografií
Popis pozice:
- samostatný obchodník odpovědný za obchodní aktivity na českém trhu - především oblast Čechy
- vyhledávání nových projektů a nových obchodních partnerů
- udržování a rozvíjení obchodních vztahů se stávajícími partnery (rozsáhlá databáze)
- komplexní zajištění objednávek
- komunikace s týmem odborníků (konstruktéry, designéry…)
- působnost po celé ČR, k dispozici zázemí kanceláře v Praze
Nabízíme:
- velmi dobré pracovní ohodnocení
- významné bonusy v závislosti na ziskovosti svěřených obchodních aktivit
- mobilní telefon, notebook, firemní automobil
- zajímavou práci v mladém kolektivu
- podíl na šíření kvalitního českého designu
- možnost homeoffice
V případě zájmu nám zašlete Váš strukturovaný životopis s fotografií.
Kraj: Praha
Datum zveřejnění: 16. 9. 2024
Plat: 80000
Kategorie: Prodej a obchod
Více
Hledáme vhodného kandidáta do našeho týmu.
HR konzultantka
Do našeho veselého, upovídaného za firmu rvoucího se kolektivu. Hledáme HR konzultantku, která se nebojí, mluvit velmi často, telefonovat pořád, vést telepohovory, vymýšlet vtipnou a veselou inzerci na ulovení těch nejvhodnějších kandidátů pro naše klienty. Dostaneš PC a mobilní telefon a platové ohodnocení tak jak si zasloužíš.
Vše ostatní si povíme osobně.
Kraj: Praha
Datum zveřejnění: 3. 9. 2024
Plat: 50000
Kategorie: Personalistika a HR
Více
Baví Vás cestovat? Nabízíme různorodou práci v technickém směru s využití angličtiny.
Náplň práce
• Zajišťování technické podpory zákazníkům – v kanceláři i u zákazníků
• Aktivní obchodní činnost s našimi klienty
• Instalace přístrojů a zařízení
• Proškolování zákazníků
• Firemní prezentace
• Cestování za klienty po celé ČR
Naše požadavky
• AJ na komunikativní úrovni
• Praxe není podmínkou - hledáme zkušené kandidáty ale i absolventy k zaučení
• VŠ vzdělání technického směru – elektro nebo strojní
• ŘP sk.B
• Časová flexibilita a plné pracovní nasazení
• Příjemné vystupování
Nabízíme
• Různorodou práci v menším kolektivu
• Přístup a práce s nejmodernější technikou v oboru
• 5 týdnů dovolené + 1 týden pro „sick days“
• Možnosti dalšího vzdělávání
• Mobilní telefon
• Referenční vůz
• Zajímavé finanční ohodnocení s osobními benefity
• Stravenky
• Kancelář v Praze, pohyb po celé ČR
• Praxe není podmínkou - hledáme zkušené kandidáty ale i absolventy k zaučení
Kraj: Praha
Datum zveřejnění: 22. 8. 2024
Plat: 70000
Kategorie: Prodej a obchod
Více
Pro našeho klienta, společnost, specializující se na diagnostické zobrazován, hledáme vhodné kandidáty na pozici Účetní specialista.
Účetní specialista – podpora finančního manažera
Obsah práce:
· Účtování faktur přijatých, cestovních náhrad, bankovních výpisů, interních dokladů do systému SAP
· Aktualizace a tvorba finančních reportů a podkladů pro účtování (v MS Excel)
· Příprava podkladů pro účetní závěrky (měsíční, čtvrtletní, roční) a statutární audit
· Správa saldokonta, upomínání neuhrazených pohledávek po splatnosti, řešení zápočtů
· Zpracování statistických reportů pro ČSÚ, Intrastat, Eko-kom atd.
· Správa a tvorba dokumentace v oblasti účetnictví a daní (interní směrnice)
· Práce s treasury systémem, internetbankingem (zadávání plateb, stahování výpisů atd.)
Požadavky:
· Prokazatelná znalost účetnictví, daňové problematiky a souvisejících zákonů
· Znalost MS Office (především Excel - úroveň používání funkcí SVYHLEDAT, kontingenční tabulky)
· Znalost práce s ERP systémy (SAP výhodou)
· Anglický jazyk – úroveň B (min. pro psaní emailů)
· Schopnost učit se novým věcem
Nabídka:
· Výborné platové ohodnocení
· Flexibilní pracovní doba
· Možno jak na dohodu o provedení práce, tak na živnostenský list (preferováno)
· Dlouhodobá spolupráce
· Zaškolení a praxe v perspektivním oboru
· Kancelář v Praze
Kraj: Praha
Datum zveřejnění: 15. 8. 2024
Plat: 50000
Kategorie: Administrativa
Více
Pro našeho zajímavého klienta, který je velkoobchodní jedničkou na trhu s pěstitelskými potřebami pro indoor, outdoor a urban gardenng, hledáme kolegyni / kolegu, pro kterou / kterého je práce zábavou, chce budovat úspěšnou kariéru a má chuť naučit se něco nového.
Co Vás ne této pozici čeká?
- péče o brand a produktové brandy
- příprava a plnění komunikačního plánu
- příprava a realizace kampaní (tisk, radio, PPC, sociální media, newslettery)
- správa merchandise portfolia
- koordinace veletrhů a dalších eventů
- správa účtů na sociálních sítích
- koordinace marketingových aktivit napříč celou firmou
- po zapracování spolutvorba strategie a samostatné plánování
- práce na HPP, DPP, částečný úvazek, freelance
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?
- praxe na obdobné pozici alespoň 3 roky
- organizační schopnosti, pečlivost, rychlost, samostatnost
- uživatelská znalost MS Office
- znalost AJ na komunikativní úrovni, NJ výhodou
- základní znalost PPC systémů a administrace sociálních sítí
- práce s AI a grafickými programy výhodou
- zkušenosti s hydroponickým nebo indoor pěstováním velkou výhodou
Co Vám klient nabízí?
- 5 týdnů dovolené
- stravenový paušál v hodnotě 100 Kč/den
- motivační prémie
- pružná pracovní doba
- homeoffice
- multisport karta
- kurzy Seduo
- po roce příspěvek na dovolenou ve výši až 10 000 Kč
- společné grilovačky, večírky, team buildingy
Kraj: Praha
Datum zveřejnění: 6. 8. 2024
Plat: 60000
Kategorie: Marketing
Více
Baví Vás programování systémů pro vyhodnocování dat z měřidel? Pokud ano, čtěte více.
Popis
• Programování systémů pro vyhodnocování technologických dat z měřidel.
• Použití databázových úložišť pro naměřené údaje (MSSQL, MySQL, Oracle).
• Podpora a rozšiřování stávajících aplikací.
Požadavky
• Vzdělání ÚSO/VŠ technického směru.
• Dobrá znalost C# a Visual Studia.
• Základní znalosti SQL databází.
• Důslednost, pečlivost.
• Pracoviště Praha.
Výhodou
• Praxe v programování ASP .NET aplikací.
• Pokročilá znalost MSSQL nebo MySQL nebo Oracle.
• Znalost anglického jazyk (čtení a tvorba dokumentace).
• Řidičský průkaz B.
Výhody
• Zázemí stabilní společnosti.
• Zajímavé finanční ohodnocení.
• Možnost profesního růstu.
• Stravenky.
• 5 týdnů dovolené.
Vaše CV zasílejte na info@kandidati.cz
Kraj: Praha
Datum zveřejnění: 24. 7. 2024
Kategorie: IS/IT
Více
Pro příspěvkovou organizaci s dlouholetou tradicí hledáme kandidáta/kandidátku na pozici hlavní účetní.
Váš profil:
• minimálně SŠ vzdělání ekonomického směru
• praxi s účtováním v příspěvkové organizaci
• znalost práce s účetním SW
• uživatelskou znalost MS Office
• praxi se zpracováním mezd (SW Helios výhodou)
• pečlivost, spolehlivost, odpovědný a profesionální přístup
Náplň práce:
• práce s PAP (pomocný analytický přehled)
• zpracování měsíční a roční uzávěrky
• komunikace se zřizovatelem
• komplexní účtování majetku, došlých a vydaných faktur, interních dokladů, pokladny, valutové pokladny, mezd, zálohových faktur a bankovní výpisů
• měsíční plátci DPH – koeficient, osvobozená plnění
• zpracování DPH a silniční daně
Nabízíme Vám:
• práci na hlavní pracovní poměr
• zaměstnanecké výhody v podobě stravenek, 5 týdnů dovolené, příspěvek na dovolenou, půlroční odměny
• nástup ideálně ihned
• možnost zkušebního dne nebo zaučení
• samostatnou a zodpovědnou práci s možností seberealizace
• dobrá dopravní dostupnost
Kraj: Praha
Datum zveřejnění: 17. 7. 2024
Plat: 50000
Kategorie: Ekonomika a podnikové finance
Více
Antonín Indra STK,spol. s r.o. je moderní a inovativní společnost, která hledá zkušeného uchazeče na pozici - kontrolní technik STK. Staňte se součástí skvělého týmu nově otevřené pobočky na výjimečném místě v OC Černý most.
Co bude Vaší pracovní náplní...
- Koordinace činnosti STK a měření emisí.
- Plánování a zajištění pravidelné kontroly měřicích zařízení.
- Zajištění provádění technických prohlídek a měření emisí vozidel.
- Vedení veškeré agendy spojené s činností STK a měřením emisí.
Co od Vás očekáváme...
- Ukončené střední vzdělání s maturitní zkouškou nebo s výučním listem v oboru souvisejícím s výrobou, opravou nebo technickou prohlídkou vozidel.
- Odbornou praxi ve výrobě nebo opravě vozidel nejméně v rozsahu 3 let.
- Profesní osvědčení kontrolního technika - výhodou.
- Řidičské oprávnění pro skupiny vozidel A,B
- Samostatnost a zodpovědnost.
- Ochotu a schopnost učit se nové věci.
- Aktivní přístup k práci.
- Základní znalost na PC.
Co Vám nabízíme...
- Moderní pracovní prostředí.
- Práci s nejnovějšími technologiemi.
- Variabilní finanční bonusy.
- Vzdělávací kurzy a školení.
- Skvělý pracovní tým.
- Nástupní plat 35 - 45 tisíc.
- Plný pracovní úvazek.
Kraj: Praha
Datum zveřejnění: 3. 7. 2024
Plat: 40000
Kategorie: Auto - moto
Více
Pro našeho klienta hledáme novou posilu do týmu na pozici recepční.
Co vás čeká:
- zajištění plynulého chodu recepce
- uvítání a komunikace s klienty
- práce s interním systémem
- přijímání plateb (poukázky, hotovost, apod.)
- práce PO - PÁ, 6:30/7:30 - 15:00/16:00 hod (cca 1x týdně odpolední směna 11:30 - 20:00hod)
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
- reprezentativní vystupování
- proklientský přístup
- spolehlivost
- anglický jazyk alespoň na mírně pokročilé úrovni
Co vám klient nabízí:
- krásné pracovní prostředí na Praze 1
- pečlivé zaučení, přátelský kolektiv
- nadstandardní lékařskou péči pro zaměstnance a rodinné příslušníky, včetně balíčku slev na poskytované služby
- stravenky, Benefit Plus program
- 5 týdnů dovolené, 3 sick days
- zvýhodněné mobilní a datové tarify
- příspěvek na penzijní připojištění
- Multisport karta
Kraj: Praha
Datum zveřejnění: 2. 7. 2024
Plat: 28000
Kategorie: Administrativa
Více
Hledáme do našho týmu spolehlivého, pracovitého kandidáta.
Samostatná účetní
Náplň práce:
Vedení a zpracování účetnictví společnosti od prvotních dokladů až po DPH. Daně a závěrkové práce (pokladna, banka, faktury, DPH, daňové přiznání, reporting, závěrkové práce, zpracování finančních výkazů, jednání s úřady a bankou apod.), vedení příslušné administrativy.
Požadujeme:
SŠ - ekonomického směru, kompletní znalost problematiky PÚ a legislativy. Znalost daňové problematiky a DPH, zkušenosti a praxi v účetní problematice a s kompletním zpracováním účetnictví min. 3 roky. Komunikativní znalost AJ, znalost práce s PC MS Office a znalost účetního programu Helios orange, samostatnost, pečlivost, spolehlivost, komunikativnost, ochotu učit se nové věci, zájem o účetní problematiku
Praha
Plat: 30.000 Kč.
Kraj: Praha
Datum zveřejnění: 25. 6. 2024
Plat: 30000Kč
Kategorie: Ekonomika a podnikové finance
Více
Pro našeho klienta, který je velkoobchodním i maloobchodním prodejcem zařízení a výrobků pro realizaci projektů v oblasti topení, instalací, sanity, inženýrských sítí a alternativních zdrojů energie, hledáme posilu do týmu.
Hlavní úkoly prodejce:
- Zajišťuje velkoobchodní i maloobchodní prodej zákazníkům
- Poskytuje cenové a technické poradenství
- Zajišťuje distribuci aktuálních cenových a akčních nabídek
- Aktivně se podílí na vyřizování pohledávek po lhůtě splatnosti
- Ve spolupráci s nákupním oddělením řeší reklamace zboží
Požadavky na kandidáta/ku:
- SOU / SŠ
- Technické povědomí
- Zkušenosti v oblasti prodeje, jednání se zákazníky min 1 rok
- Znalost SAP výhodou
- Uživatelská znalost práce PC
- Řidičský průkaz sk. B
- ViSoft, AutoCAD výhodou
- Ochota učit se novým
Klient Vám nabízí:
- Adekvátní mzdové ohodnocení
- Osobní ohodnocení
- Provize dle plnění plánu pobočky
- 4 týdny dovolené
- MultiSport kartu
- Vzdělávání
- Slevy na výrobky
Kraj: Praha
Datum zveřejnění: 10. 6. 2024
Plat: 30000
Kategorie: Prodej a obchod
Více
Pro našeho významného klienta, hledáme posilu do obchodního týmu. Rádi by přivítali někoho, kdo se společně s nimi pustí do nových aktivit a také jim pomůže posílit ty stávající.
Pro našeho významného klienta, hledáme posilu do obchodního týmu. Rádi by přivítali někoho, kdo se společně s nimi pustí do nových aktivit a také jim pomůže posílit ty stávající.
Náplň práce:
- jednání s obchodními partnery, tvorba zápisů z jednání
- reprezentace společnosti u odborné i laické veřejnosti
- sjednávání schůzek
- příprava nabídek
- evidence a řízení nových a stávajících zakázek z ČR i zahraničí
- výpomoc při organizování konferencí, výstav a pracovních cest
- další ad hoc úkoly napříč oddělením
Požadavky:
- SŠ/VŠ technického směru (výhodou je obor kartografie, geoinformatiky nebo geodézie)
- praxe na obdobné pozici výhodou
- Angličtina na komunikativní úrovni
- NJ, UA, PL výhodou
- komunikační a vyjednávací dovednosti
- obchodní myšlení
- schopnost vidět příležitosti
- znalost MS Office (Word, Excel, Power Point)
- týmový hráč, dobrá reakce na změny a schopnost věci posouvat dále
- ŘP sk. B
Nabízíme:
- plný nebo zkrácený pracovní úvazek
- smlouvu na 1 rok, poté na na dobu neurčitou
- zázemí stabilní rodinné firmy
- přátelskou atmosféru
- možnost seberealizace
- kariérní růst
- 5 týdnů dovolené
- flexibilní pracovní dobu
- homeoffice po domluvě
Kraj: Praha
Datum zveřejnění: 28. 5. 2024
Plat: 40000-50000
Kategorie: Stavebnictví a reality
Více
Tradiční český výrobce produktů pro vybavení obchodních a prodejních prostor hledá v rámci celé ČR:
ZÁSTUPCE OBCHODNÍHO ŘEDITELE
Tradiční český výrobce produktů pro vybavení obchodních a prodejních prostor hledá v rámci celé ČR:
ZÁSTUPCE OBCHODNÍHO ŘEDITELE
Náplň práce:
- zajištění činnosti obchodního úseku, jednání se zákazníky
- zpracování cenových nabídek
- kalkulace výrobků a tvorba cen
- konzultační a poradenská činnost u zákazníků, schopnost reagovat na jejich požadavky a potřeby
- uzavírání rámcových a kupních smluv
- služební cesty
Požadujeme:
- SŠ technického nebo ekonomického směru
- 10 let praxe na obdobné pozici
- aktivní a dobrou znalost Nj nebo Aj
- znalost a schopnost porozumět výkresové dokumentaci výrobků
- uživatelskou znalost PC
- řidičské oprávnění skup. B
Nabízíme:
- práci na HPP, smlouvu na dobu neurčitou, 3-měsíční zkušební dobu
- příjemné firemní klima, perspektivu, uplatnění a seberealizaci
- velmi dobré finanční ohodnocení (základní plat + až 40% VSM každý měsíc)
- mobil, PC, služební vůz
- závodní stravování, penzijní připojištění
Očekáváme:
- dynamickou, angažovanou osobnost
- spolehlivost, odpovědnost, komunikativnost
- tah na branku a zdravý selský rozum
- přesnost, smysl pro detail, pečlivost
Nástup dle dohody. V případě potřeby pomůžeme se zajištěním bydlení.
Kraj: Praha
Datum zveřejnění: 23. 4. 2024
Plat: 70000
Kategorie: Prodej a obchod
Více
Hlavní stavbyvedoucí – inženýrské stavby
Pracovní činnosti:
Zajišťování plynulosti výstavby a podmínek pro kontrolní prohlídky stavby, vedení příslušné dokumentace (stavební deník, denní hlášení stavby, náklady na dokončení stavby aj.), spolupráce s externími subjekty,
koordinace kapacit, účastníků výstavby objektů a technologických částí,
koordinace podřízených mistrů a dílčích stavbyvedoucích.
POŽADUJEME:
- Znalost technologií, stavebních prací a standardů kvality ve stavebnictví
- zkušenost se stanovováním koncepce a řízením technologických a pracovních postupů výstavby
- orientace ve stavebních výkresech a znalost vedení provozní dokumentace
- schopnost zajišťování plynulého průběhu stavebních prací, dopravních činností, dodávek materiálu aj.
- organizační dovednosti, spolehlivost, samostatnost při řešení problémů, efektivnost, aktivní přístup, odolnost proti stresu
- znalost MS Office (Word, Excel, Outlook)
- VŠ vzdělání (obor inženýrské stavby)
NABÍZÍME:
Zajímavé finanční ohodnocení + motivační, možnost pracovat pro silnou společnost, firemní benefity.
Kraj: Praha
Datum zveřejnění: 13. 3. 2024
Plat: 60000 Kč
Kategorie: Stavebnictví a reality
Více
Pro našeho zákazníka, významnou stavební firmu, hledáme kvalitního stavbyvedoucího na denní vedení staveb v místě jejich realizace, zejména v Praze a jejím okolí.
Očekáváme od Vás:
- Zodpovědnost
- Technickou erudici a vzdělání
- Praxi v oboru
- Vysoké pracovní nasazení
- Loajalitu
- Výhodou bude autorizace pro dopravní stavby
Budete zodpovědní za
- realizaci stavby dle podmínek příslušné SOD - objednávky
- hospodárné zajištění dopravy a mechanizace
- svěřený majetek na stavbě a v objektech zařízení staveniště, včetně jeho zabezpečení dle podmínek pojištění
- vedení stavebního deníku dle platných předpisů
- dodržování ČSN , EN a jiných norem a technologických postupů vyplývajících z projektu stavby
- dodržování předpisů BOZ, PO a OŽP a odpovídá za proškolování zaměstnanců v příslušných předpisech, předává staveniště subdodavatelům
- práci vlastních kapacit, řízení a kontrolu práce subdodavatelů
- zpracování evidence odpracovaných hodin nasazených zaměstnanců a zpracovávání podkladů pro jejich mzdy
- dodržování jednotné vizualizace společnosti na veřejnosti
Nabízíme Vám:
- Zázemí stabilní společnosti
- Férový přístup
- Samostatnost a možnost seberealizace
- Finanční ohodnocení až 70.000,- Kč
- Osobní automobil i k osobním účelům
- Mobil, PC
- Pracovní úvazek podle Vaší volby
Kraj: Praha
Datum zveřejnění: 21. 2. 2024
Plat: 50000 - 70000
Kategorie: Stavebnictví a reality
Více
Do společnosti, která se zabývá marketingem pro satelitní digitální televizi, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici marketingového managera se zaměřením na telesales.
Hlavní zodpovědnosti a dovednosti:
• Zodpovědnost za koordinaci aktivit s interním call centrem
• Příprava a plánování kampaní (včetně určování kritérií pro databáze)
• Spolupráce s externími call centry – telesales (výběr, jednání, řízení, stanovení cílů kampaní a provizí, kontrola)
• Podílení se na tvorbě a řízení bonusového a motivačního systému
• Odpovědnost za výsledky a plnění stanovených cílů (prodejní cíle, kvalita, efektivita kampaní apod.)
• Zajištění a pravidelné vyhodnocování reportingu
• Zodpovědnost za efektivnost a nastavení procesů
• Určování strategií a řízení kapacit jednotlivých kampaní
Kritéria:
• Znalost anglického jazyka (slovem i písmem)
• SŠ/VŠ vzdělání
• Min. 3 roky praxe v oboru, manažerská zkušenost výhodou (ne podmínkou)
• Výborné komunikační a prezentační dovednosti
• Chuť do týmové spolupráce ale i samostatnost, organizační schopnosti a iniciativa
• Řidičský průkaz sk. B a ochota občas cestovat (v rámci ČR)
• Znalost MS Office, především Power Point
Nabízíme:
• Zajímavé platové ohodnocení
• Celkem 5 týdnů dovolené
• Notebook a mobilní telefon
• Firemní automobil
• Mladý a dynamický kolektiv
• Příjemné pracovní prostředí
Kraj: Praha
Datum zveřejnění: 22. 1. 2024
Plat: 70000
Kategorie: Marketing
Více
For our company which operates in field of IT (CA Technologies), we are looking for suitable candidate at position Support Engineer or service desk manager.
Description
• This position is responsible for providing front-end technical support to customers by devising solutions to increasingly complex product usability and functionality problems.
• The Support Engineer must be able to re-create customer issues/problems on our internal testing systems.
The Support Engineer must deliver quality customer service to ensure customer satisfaction.
Key Responsibilities
• Take ownership of technical customer requests and provides support for a product or product line using telephone and web-based solutions applications or technology.
• Research and resolve all functionality and usability related issues; identify and direct complex or high impact issues to senior staff for resolution.
• Manage own time to appropriately to prioritize assigned workload and backlog, escalate issues to next level according to product line procedures.
• Perform troubleshooting steps to reproduce customer issues on approved test systems.
• Use the appropriate call tracking and other technical support systems to identify fixes, investigate customer problems, answer common questions, check entitlement, keep issues up to date and correctly documented.
Requirements
• Language: fluent English
• Preferred Education: Bachelor's Degree or equivalent in Computer Science or related discipline.
• Work Experience: Graduate or short work experience. Previous experience in customer support will be a benefit
• Good communication skills
• Ability to perform troubleshooting and analytical skills
• An ability to coordinate high pressure situations by involving the appropriate resources as necessary
• Extensive knowledge and functional expertise with SNMP Framework
• Strong hands-on technical knowledge on Microsoft & Linux Operating Systems, establishing & managing Networks
• Understand of Networking devices (Routers, Switches, etc)
• Understanding of Databases (Vertica, Oracle, MS SQL)
We offer:
• Up to date technologies and work
• Mobile, notebook
• Offices in Prague – Chodov
• Position suitable for graduates and people with experience
• Training in exciting field
• Stable, friendly and professional team
• Professional growth and development through certified training programs and knowledge sharing
• Competitive Salary
• Possibility of international deployments and job rotations
Kraj: Praha
Datum zveřejnění: 22. 1. 2024
Plat: 150000
Kategorie: IS/IT
Více
Pro našeho klienta, společnost zabývající se kompletní projekcí, dodávkou a montáží, revizí v oblastech stabilních hasicích zařízení (vodních, plynových i pěnových), hledáme vhodné kandidáty či kandidátky na pozici nákupčí.
Platí o Vás, že:
• máte SŠ/VŠ
• ovládáte práci na PC – MS Office, (v AutoCAD výhodou)
• máte praxi na obdobné pozici
• jste komunikativní (budete jednat s klienty a dodavateli)
• máte organizační schopnosti
• vlastníte řidičský průkaz sk. B a aktivně řídíte
• dokážete napsat email, nebo vyřídit jednoduchý telefon v angličtině
Čím se budete zabývat:
• objednáváním, nákupem, zařízením dopravy a manipulace s materiálem
• zajištěním kooperací
• prováděním reklamačního řízení
• zajištěním poptávkového řízení
• součástí vaší práce bude jednání s klienty
• ježdění a pochůzky v rámci jednotlivých projektů
• budete muset mít stálý přehled o konkurenci, nabídkách a trhu
Co Vám nabízíme:
• práci na HPP, pokud jste člověk z praxe
• zároveň možnost spolupráce pro studenty formou částečného úvazku či brigády
• zaškolení, odpovídající jestli jste student, absolvent nebo kandidát s praxí
• benefity jako mobil, PC a po zapracování auto – i k soukromým účelům
• občerstvení na pracovišti a příspěvek na stravování – stravenky
• další týden dovolené navíc
• úzký kolektiv a individuální přístup
• možnost dalšího vzdělávání a profesního růstu
• dlouhodobou spolupráci
• sídlo společnosti v krásném prostředí rodinného domu
• kancelář v Praze, působnost po celé ČR a SK
• nástup možný ihned, případně dohodou
Kraj: Praha
Datum zveřejnění: 10. 1. 2024
Plat: 50000
Kategorie: Nákup
Více
TAWAN - thajské masáže hledá do svého týmu recepční.
Co vás čeká
- Perfektní obsluha klientů na provozovně
- Obsluha telefonu, emailu, zadávání rezervací do systému
- Organizace provozu masáží a masérek pro daný den
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- Velmi příjemné a milé vystupování
- Schopnost nabídnout a prodat služby
- Aktivní přístup k práci
- Angličtina na dobré úrovni slovem i písmem
- Organizační schopnosti
Co vám můžeme nabídnout
- Práce na (DPP), lze i zkrácený úvazek
- Práci v mezinárodním přátelském kolektivu
- Masáže zdarma každý měsíc, sleva pro rodinné příslušníky
- Čtvrtletní bonusy dle osobního ohodnocení
Kraj: Praha
Datum zveřejnění: 3. 1. 2024
Plat: 35000 - 40000
Kategorie: Služby
Více
Pro našeho klienta, moderní zahraniční společnost s přátelským rodinným zázemím, hledáme kolegu na pozici skladník/manipulant.
Klient prodává chlazení specialistům zabývajících se chladícími a klimatizačními systémy, které instalují a následně poskytují pravidelný servis koncovým uživatelům.
Co vás čeká
- příjem materiálu na sklad
- vykládka/nakládka materiálu
- příprava materiálu k expedici
- organizace skladových zásob
- evidence zásob
- vedení týmu skladových manipulantů
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- zodpovědnost a spolehlivost
- samostatnost
- pečlivost
- smysl pro pořádek
- základní znalost práce na PC
- schopnost týmové spolupráce
- vyzrálou osobnost
Výhodou bude, pokud budete umět nebo mít
- schopnost kontroly
- loajalitu, zodpovědnost
- řidičský průkaz skupina B je vhodný
- řidičský průkaz na VZV, ale není podmínkou, jsme schopni Vám průkaz zajistit
Co vám můžeme nabídnout
- pevnou pracovní dobu Po-Pá
- mobil
- PC
- sick-days
- 4 týdny dovolené
- stravenkový paušál
- 35.000,- až 37000,-/měsíc
- odměny
Kraj: Praha
Datum zveřejnění: 2. 1. 2024
Plat: 30000 - 37000
Kategorie: Doprava, logistika a zásobování
Více
Hledáme do našeho týmu zkušenou samostatnou účetní.
Náplň práce:
Vedení a zpracování účetnictví společnosti od prvotních dokladů až po DPH. Daně a závěrkové práce (pokladna, banka, faktury, DPH, daňové přiznání, reporting, závěrkové práce, zpracování finančních výkazů, jednání s úřady a bankou apod.), vedení příslušné administrativy.
Požadujeme:
SŠ - ekonomického směru, kompletní znalost problematiky PÚ a legislativy. Znalost daňové problematiky a DPH, zkušenosti a praxi v účetní problematice a s kompletním zpracováním účetnictví min. 3 roky. Komunikativní znalost AJ, znalost práce s PC MS Office a znalost účetního programu Helios orange, samostatnost, pečlivost, spolehlivost, komunikativnost, ochotu učit se nové věci, zájem o účetní problematiku
Kraj: Praha
Datum zveřejnění: 11. 12. 2023
Plat: 45000 Kč
Kategorie: Administrativa
Více
Antonín Indra STK,spol. s r.o. je moderní a inovativní společnost, která hledá zkušeného uchazeče na pozici - kontrolní technik STK. Staňte se součástí skvělého týmu nově otevřené pobočky na výjimečném místě v OC Černý most.
Co bude Vaší pracovní náplní...
- Koordinace činnosti STK a měření emisí.
- Plánování a zajištění pravidelné kontroly měřicích zařízení.
- Zajištění provádění technických prohlídek a měření emisí vozidel.
- Vedení veškeré agendy spojené s činností STK a měřením emisí.
Co od Vás očekáváme...
- Ukončené střední vzdělání s maturitní zkouškou nebo s výučním listem v oboru souvisejícím s výrobou, opravou nebo technickou prohlídkou vozidel.
- Odbornou praxi ve výrobě nebo opravě vozidel nejméně v rozsahu 3 let.
- Profesní osvědčení kontrolního technika - výhodou.
- Řidičské oprávnění pro skupiny vozidel A,B
- Samostatnost a zodpovědnost.
- Ochotu a schopnost učit se nové věci.
- Aktivní přístup k práci.
- Základní znalost na PC.
Co Vám nabízíme...
- Moderní pracovní prostředí.
- Práci s nejnovějšími technologiemi.
- Variabilní finanční bonusy.
- Vzdělávací kurzy a školení.
- Skvělý pracovní tým.
- Nástupní plat 35 - 45 tisíc.
- Plný pracovní úvazek.
Kraj: Praha
Datum zveřejnění: 23. 11. 2023
Plat: 35000 - 45000
Kategorie: Auto - moto
Více
For our company which operates in field of IT (CA Technologies), we are looking for suitable candidate at position Support Engineer or service desk manager.
Description
• This position is responsible for providing front-end technical support to customers by devising solutions to increasingly complex product usability and functionality problems.
• The Support Engineer must be able to re-create customer issues/problems on our internal testing systems.
The Support Engineer must deliver quality customer service to ensure customer satisfaction.
Key Responsibilities
• Take ownership of technical customer requests and provides support for a product or product line using telephone and web-based solutions applications or technology.
• Research and resolve all functionality and usability related issues; identify and direct complex or high impact issues to senior staff for resolution.
• Manage own time to appropriately to prioritize assigned workload and backlog, escalate issues to next level according to product line procedures.
• Perform troubleshooting steps to reproduce customer issues on approved test systems.
• Use the appropriate call tracking and other technical support systems to identify fixes, investigate customer problems, answer common questions, check entitlement, keep issues up to date and correctly documented.
Requirements
• Language: English fluent
• Preferred Education: Bachelor's Degree or equivalent in Computer Science or related discipline.
• Work Experience: Graduate or short work experience. Previous experience in customer support will be a benefit
• The candidate must be proficient with the CA product or product line for which they will be the Support Engineer. In the case of a new hire or product reassignment, the Support Engineer will be expected to make use of their previous experience (CA products or commensurate, external experience) to establish Support Engineer level proficiency.
• Good communication skills
• Ability to perform troubleshooting and analytical skills
• An ability to coordinate high pressure situations by involving the appropriate resources as necessary
• Working knowledge of MS Windows Server, Linux, MS SQL/Oracle DB, HTML, JavaScript
we offer:
• Up to date technologies and work
• Mobile, notebook
• Offices in Prague – Chodov
• Position suitable for graduates and people with experience
• Training in exciting field
• Stable, friendly and professional team
• Professional growth and development through certified training programs and knowledge sharing
• Competitive Salary
• Possibility of international deployments and job rotations
Kraj: Praha
Datum zveřejnění: 30. 10. 2023
Plat: 90000
Kategorie: IS/IT
Více
Hledáme kreativního a samostatného kandidáta pro náš tým.
VÝVOJÁŘ VÝROBNÍCH PROCESŮ A PRODUKTŮ
Popis pracovního místa:
Návrh, řízení a řešení vývojových úkolů v oblasti výroby plastových nápojových obalů.
Hlavní činnosti
- Samostatné řešení vývojových úkolů s definovanými vstupy a rámcově určenými výstupy.
- Aktivní práce s technickou dokumentací.
- Realizace návrhů na zlepšení a nová řešení, redukce nákladů.
- Příprava podkladů pro sériovou výrobu.
- Interface výroba/NPD.
- Zajištění a koordinace výroby jednoduchých přípravků.
- Aktivní spolupráce s oddělením kontroly kvality a nákupu.
Nabízíme:
· Individuální přístup při hledání optimální formy spolupráce
· Podpora osobního rozvoje, zvyšování či prohlubování kvalifikace
· Motivující mzdové ohodnocení
· Dlouhá perspektiva zaměstnání ve firmě
· Příjemné pracovní prostředí
· Možnost využití zaměstnaneckých benefitů
· Pět týdnů dovolené
· Dotované závodní stravování
Požadujeme:
· Vzdělání: SŠ popř. VŠ v technických oborech
· Praxe a znalosti: konstrukční dokumentace; znalost vlastností materiálů, především polymerů
· Schopnosti a dovednosti: efektivní komunikace, týmová spolupráce, kreativita, flexibilita, samostatnost, plánování a organizování práce, aktivní přístup
· Znalost: anglického jazyka výhodou
· Znalost práce na PC: znalost a zkušenost s kreslícími programy na bázi 3D CAD SW (Catia, AutoCad, Pro Engineer)
· Řidičský průkaz skupiny B výhodou
· Společenská a trestní bezúhonnost
Kraj: Praha
Datum zveřejnění: 26. 10. 2023
Plat: 50000
Kategorie: Technika a vývoj
Více
Hledáme samostatnou účetní / účetního.
Náplň práce:
Samostatné účtování jednotlivých účetních operací.
Provádění měsíčních kontrol.
Zpracování účetních podkladů.
Zajišťování inventarizace majetku a závazků.
Požadujeme:
Střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru ekonomika a podnikání.
Ovládání programů Word a Excel, účetní programy.
Fakturace, podvojné účetnictví.
Ochota celoživotního vzdělávání.
Jazyky výhodou.
Praxe min. 2 roky.
Kraj: Praha
Datum zveřejnění: 10. 10. 2023
Plat: 46000 Kč.
Kategorie: Ekonomika a podnikové finance
Více
Hledáme vhodného kandidáta na pozici servisního technika.
NÁPLŇ PRÁCE:
Provádět preventivní servis a opravy na strojních zařízeních dle požadavků zákazníka, následně informovat o provedených a doporučovaných pracích, poskytovat zákazníkům technická školení a poradenství, prodej náhradních dílů, atd.
POŽADUJEME:
Zkušenosti se zařízením na výrobu stlačeného plynu a jeho příslušenstvím, technické (elektro) vzdělání nejlépe ukončené maturitní zkouškou, základní znalost PC, základní znalost anglického jazyka výhodou, dobré komunikační a organizační dovednosti v komunikaci se zákazníky, pracovitost a spolehlivost.
Kraj: Praha
Datum zveřejnění: 4. 10. 2023
Plat: 45000 Kč
Kategorie: Technika a vývoj
Více
Hledáme vývojáře webové aplikace
Charakteristika pozice:
Úkolem pozice Vývojář webové aplikace je vývoj webové aplikace na základě technických požadavků. Vývojář je zodpovědný za provedení technické realizace požadavků, přípravy unit testů a přípravy podkladů pro nasazení do provozu.
Náplň práce:
- Realizovat programování webové aplikace na základě zadaného technického požadavku
- Zodpovědnost za kvalitu vytvořené technické realizace
- Dodržovat pravidla a metodické postupy platné pro návrh a implementaci dané platformy
POŽADUJEME:
Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou, praktické zkušenosti s vývojem webové aplikace, znalost webových technologií HTML, JavaScript, CSS, atd.
Znalost aplikačních serverů pro běh webové aplikace.
Výhodou:
- Znalost relačních databází a SQL
- Zkušenosti s XML, Java EE, jQuery, AJAX
- Znalost práce v Eclipse, používaní GIT
NABÍZÍME:
Zajímavé finanční ohodnocení, firemní benefity, korektní jednání, příspěvky.
Kraj: Praha
Datum zveřejnění: 18. 9. 2023
Plat: 70000 Kč
Kategorie: IS/IT
Více
Hledáme posilu našeho pracovního kolektivu, který bude odpovědný/á za práci v oddělení zákaznického servisu a za operativní komunikaci se zákazníky.
PRACOVNÍ NÁPLŇ:
Péče o spokojenost zákazníka, zodpovídání dotazů a poskytování informací (telefonicky i prostřednictvím mailu), efektivní řešení klientských požadavků, problémů, spolupráce s ostatními odděleními firmy, zodpovědnost za svěřené úkoly a dosahování nastavených cílů, reporting Řediteli obchodních produktů.
POŽADUJEME:
Minimálně SŠ/VŠ vzdělání, výborná práce na PC, prokazatelná praxe v oblasti zákaznického servisu min. 2 roky, zkušenost s marketingovou komunikací v oblasti péče o zákazníka, proaktivní přístup k řešení problémů, pozitivní myšlení, odolnost vůči stresu, samostatnost, odpovědnost, flexibilita, týmový hráč, znalost AJ výhodou.
NABÍZÍME:
Možnost získat praxi, zaškolení + možnost využívat zaměstnanecké slevy, příjemné pracovní prostředí v mladém přátelském kolektivu, plat+ odměny.
Kraj: Praha
Datum zveřejnění: 1. 9. 2023
Kategorie: Zákaznický servis
Více
Do našho teamu hledáme šikovného kandidáta.
ČÍM SE BUDETE ZABÝVAT:
· komunikací s tuzemskými, evropskými i zámořskými dodavateli
· zajištěním dostupnosti zboží v daném sortimentu
· realizací nákupních objednávek a koordinací celého procesu objednávek
· analýzou skladu z hlediska efektivnosti, vyhledáváním možných úspor a optimalizací
· pružným řešením požadavků od zákazníků - expresní objednávky
· spoluprací při vývoji plánovacího systému objednávek a návrhy úprav
POKUD O VÁS PLATÍ, ŽE:
· máte "tah na branku", nebojíte se argumentovat a vyjednávat
· ovládáte Excel - kontingenční tabulky
· je vaše znalost AJ na komunikativní úrovni
· máte praxi v nákupu na obdobné pozici (automotive výhodou)
· pečlivost a samostatnost jsou vaší předností
...PAK JSTE PRÁVĚ TÍM, KOHO HLEDÁME!
CO PRACÍ U NÁS ZÍSKÁTE:
· práci v mezinárodní společnosti
· motivační prémiový systém odměňování
· možnost pracovního postupu v rámci firmy
· přátelské pracovní prostředí
· příspěvek na stravování
· 4 dny Sick days
· akce pro zaměstnance. NÁSTUP IHNED
Kraj: Praha
Datum zveřejnění: 31. 8. 2023
Plat: 45000 Kč
Kategorie: Prodej a obchod
Více
Jste komunikativní, baví vás práce s čísly? Rádi vyjednáváte a dosahujete svého cíle? Staňte se součástí nákupního týmu největšího dodavatele autodílů v ČR!
ČÍM SE BUDETE ZABÝVAT:
• komunikací s tuzemskými, evropskými i zámořskými dodavateli
• zajištěním dostupnosti zboží v daném sortimentu
• realizací nákupních objednávek a koordinací celého procesu objednávek
• analýzou skladu z hlediska efektivnosti, vyhledáváním možných úspor a optimalizací
• pružným řešením požadavků od zákazníků - expresní objednávky
• spoluprací při vývoji plánovacího systému objednávek a návrhy úprav
POKUD O VÁS PLATÍ, ŽE:
• máte "tah na branku", nebojíte se argumentovat a vyjednávat
• ovládáte Excel - kontingenční tabulky
• je vaše znalost AJ na komunikativní úrovni
• máte praxi v nákupu na obdobné pozici (automotive výhodou)
• pečlivost a samostatnost jsou vaší předností
• ...PAK JSTE PRÁVĚ TÍM, KOHO HLEDÁME!
CO PRACÍ ZÍSKÁTE:
• práci v mezinárodní společnosti
• motivační prémiový systém odměňování
• možnost pracovního postupu v rámci firmy
• přátelské pracovní prostředí
• příspěvek na stravování
• 4 dny Sick days
• akce pro zaměstnance
Kraj: Praha
Datum zveřejnění: 29. 8. 2023
Plat: 40000
Kategorie: Nákup
Více
Prodej zboží a služeb.
Náplň práce:
Prodejce zprostředkovává přímý prodej zboží směrem k zákazníkovi, dle jeho požadavků na dané pobočce, komunikaci se zákazníkem, poskytování informací o nabízeném sortimentu společnosti zákazníkovi, fakturace, dohlíží na udržování stavu skladových zásob, objednává zboží, příprava cenové nabídky na poptávaný materiál pro zákazníka.
POŽADUJEME:
SŠ vzdělání, zkušenost s prodejem zboží na pokladně, praxi, uživatelská znalost práce na PC, dobré komunikační a prodejní dovednosti, čistý trestní rejstřík.
NABÍZÍME:
Fixní plat + motivující finanční ohodnocení dle Vašeho výkonu, možnost profesního rozvoje.
Kraj: Praha
Datum zveřejnění: 22. 8. 2023
Plat: 45000 Kč
Kategorie: Prodej a obchod
Více
Hledáme do kolektivu přijímacího a garančního technika.
Náplň práce:
Příjem oprav a sjednávání zakázek, komunikace s úřady (evidence vozidel), objednávání náhradních dílů, vyřizování reklamací.
POŽADUJEME:
- výuční list v oboru s maturitou nebo praxe 5 let
- ŘP sk. B+C výhodou
- spolehlivost, komunikativnost
- zájem o práci
- kladný přístup ke školení a dalšímu vzdělávání
- práce na PC
- komunikativnost, zodpovědnost
NABÍZÍME:
Bonusy/prémie, stravenky/příspěvek na stravování, firemní akce, 13. plat.
Kraj: Praha
Datum zveřejnění: 24. 7. 2023
Kategorie: Auto - moto
Více
Hledáme kolegu do týmu ve výrobním závodu.
Náplň práce:
Podílení se na zajímavých projektech v oblasti automotive, tvoření 3D/2D dokumentace sestav a dílů, vyhodnocovat testované výrobky, aj.
POŽADUJEME:
VŠ vzdělání strojní (popř. příbuzný obor) nebo SŠ strojní + praxe ve vývoji/konstrukci, orientace v oblasti mechaniky, znalost 2D a 3D CAD systému, znalost AJ nebo NJ (min. jeden z jazyků na komunikativní úrovni), schopnost týmové spoluprác.
NABÍZÍME:
Zajímavou kariérní příležitost, atraktivní platové ohodnocení, práci s nejnovějšími technologiemi a v moderním pracovním prostředí, příležitost k osobnímu i profesnímu růstu, zaměstnanecké benefity.
Kraj: Praha
Datum zveřejnění: 23. 7. 2023
Kategorie: Strojírenství
Více
Přijmeme do týmu zájemce na pozici účetní.
NÁPLŇ PRÁCE:
Účtování dodavatelských faktur za materiál a režie, účtování bankovních a pokladních transakcí, účtování karet majetku, interní doklady, archivace dokumentů), spolupráce s hlavní účetní při měsíčních závěrkách, podpora při dodržování vnitřních i vnějších účetních postupů a termínů.
POŽADUJEME:
Úplné středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání s ekonomickým zaměřením, minimálně 2 roky praxi v oboru, znalost systému SAP nebo Pohoda, uživatelská znalost práce na PC, spolehlivost, komunikativnost, pečlivost, ochota pracovat v týmu, ochota vzdělávat se.
NABÍZÍME:
Práci na HPP na dobu neurčitou, příjemné prostředí, přátelský kolektiv, zázemí stabilní společnosti, firemní benefity, dpovídající platové ohodnocení na základě dosažené praxe a zkušeností.
Kraj: Praha
Datum zveřejnění: 10. 7. 2023
Kategorie: Ekonomika a podnikové finance
Více
Nový člen do obchodního týmu.
NÁPLŇ PRÁCE:
Náplní práce je pravidelná komunikace s firmou, dále reporting práce, odpovědnost za svěřené zákazníky a také odpovědnost za nastavené prodejní cíle.
POŽADUJEME:
Minimálně dokončené středoškolské vzdělání, minimálně 1 roky praxe na pozici Obchodního zástupce, práci na živnostenský list, komunikační a prezentační schopnosti, reprezentativní vystupování, odpovědnost, cílevědomost, samostatnost, flexibilita, asertivní přístup, chuť učit se novým věcem, znalost práce na PC (MS Office, Internet), znalost AJ, řidičský průkaz sk B.
NABÍZÍME:
Zajímavou práci, přátelský kolektiv, zajímavé finanční ohodnocení, pracovní benefity, zázemí stabilní společnosti, pracovní telefon.
Kraj: Praha
Datum zveřejnění: 7. 7. 2023
Plat: 45000 Kč
Kategorie: Management
Více
Hledáme vhodného kandidáta/-ku na pozici HR manager.
NÁPLŇ PRÁCE:
Nábor zaměstnanců ve společnosti, vedení veškeré potřebné personální agendy,
komunikace se zahraničními partnery, komunikace s úřady.
POŽADUJEME:
Minimálné úplné středoškolské vzdělání, zkušenosti na pozici HR Manager, znalosti personálních postupů a platných zákonů, znalost AJ a další jazyk výhodou.
NABÍZÍME:
Zajímavou práci v nově založené společnosti, dlouhodobá spolupráce, zajímavé finační ohodnocení, samostatnost, zodpovědnost, cílevědomost, možnost podílet se na rozjezdu nové společnosti.
Kraj: Praha
Datum zveřejnění: 7. 7. 2023
Plat: 33000 Kč
Kategorie: Personalistika a HR
Více