Kandidáti.cz
  • Otevřené pozice
  • O nás
  • Průběh a podmínky
  • Kontakt

Nabídka pracovních pozic

Moravskoslezský
  • Všechny kraje
  • Praha
  • Středočeský
  • Jihočeský
  • Plzeňský
  • Karlovarský
  • Ústecký
  • Liberecký
  • Královehradecký
  • Pardubický
  • Olomoucký
  • Jihomoravský
  • Zlínský
  • Kraj Vysočina
  • Celá ČR
Administrativa
  • Všechny profese
  • Personalistika a HR
  • Zdravotnictví a sociální péče
  • Prodej a obchod
  • Telekomunikace
  • Management
  • Vzdělávání a školství
  • Zákaznický servis
  • Nákup
  • Marketing
  • Řemeslné a manuální práce
  • Stavebnictví a reality
  • Doprava, logistika a zásobování
  • Potravinářství
  • Ostraha a bezpečnost
  • Gastronomie a pohostinství
  • Elektrotechnika a energetika
  • Služby
  • Cestovní ruch a ubytování
  • Strojírenství
  • IS/IT
  • Auto - moto
  • Výroba a průmysl
  • Ekonomika a podnikové finance
  • Bankovnictví a finanční služby
  • Technika a vývoj
  • Zemědělství, lesnictví a ekologie
  • Molekulární biologie, genetika
  • Pojišťovnictví
  • Chemický průmysl
  • Design, grafika, tisk
  • Právo a legislativa
  • Výroba, montáž
  • Farmacie
  • Věda, výzkum
  • Laboratoř

Asistent/ka majitele společnosti #

Pro našeho skvělého klienta hledáme organizačně schopného kandidáta/ku. Budete mít příležitost spolupracovat s výjimečným nadřízeným. Pokud vás láká zodpovědná role asistenta/ky jednatele s nestereotypní náplní práce, máme pro vás skvělou příležitost!

V této roli budete klíčovým článkem mezi vedeními společností v rámci holdingu.


Pokud oceňujete atmosféru rodinné firmy a hledáte příležitost stát se důležitým členem týmu, tak je to pravé místo pro Vás!


Co můžete v této roli očekávat?



  • Podporu majitele/jednatele v rámci denní operativy - organizace kalendáře, vyřizování emailů, organizování schůzek s klienty a obchodními partnery, zajišťování služebních cest (ubytování, letenky, víza, pojištění, pronájem automobilů), zpracování cestovních výkazů

  • Přípravu a předkládání dokumentů k podpisu a jejich následná distribuce/archivace

  • Aktivní spolupráci a podporu kolegů v dceřiných firmách

  • Zastupitelnost kolegů v sídle společnosti - zpracování datových schránek, pošty, aktualizace OR, ŽR

  • Správu firemní databáze kontaktů - ověřování firem, zadávání a úpravu kontaktů

  • Práci s interním systémem - zakládání dokumentů, zápisy ze schůzek a jednání

  • Zajišťování podkladů a reportů na porady vedení a představenstva, vedení smluvní agendy, příprava dokumentů a prezentací

  • Další ad hoc úkoly dle zadání nadřízeného


Požadavky na kandidáta/ku...



  • Ideálně předchozí zkušenosti na pozici osobní či exekutivní asistent/ka vedení

  • Skvělé organizační schopnosti, komunikativnost a reprezentativní vystupování

  • Schopnost efektivně pracovat v měnícím se prostředí

  • Pečlivost, zodpovědnost a diskrétnost

  • Stabilní osobnost se schopností spolupracovat a diplomatickým přístupem

  • Orientace na dlouhodobou vztahovou spolupráci založenou na důvěře a korektnosti

  • Vysoká míra flexibility a schopnost stanovovat priority

  • Odolnost vůči stresu a zvládání vysokého pracovního tempa

  • Znalost MS Office (především Word a jeho funkce, Excel a Power Point)

  • Čeština na úrovni rodilého mluvčí, angličtina (B2)


Klient Vám nabízí...



  • Korektní spolupráci s přímým, lidským, motivujícím a náročným šéfem

  • Pestrou práci se širokým přesahem aktivit

  • Zázemí silné rodinné společnosti

  • Výborné pracovní vztahy

  • Příspěvek na stravování

  • Multisport kartu

  • 5 týdnů dovolené

  • Příspěvek na penzijní připojištění

  • Výuku Aj na pracovišti

Kraj: Moravskoslezský
Datum zveřejnění: 8. 4. 2025
Plat: 30000 - 50000
Kategorie: Administrativa

Více

* *

Položky označené * jsou povinné.

Souhlas se zpracováním osobních údajů

Zaškrtnutím příslušného pole v internetovém formuláři, případně zasláním e-mailového či jiného písemného vyjádření, uděluji v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, a dále pak v souladu se směrnicí o ochraně osobních údajů (GDPR) dle nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679/EU o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně údajů) souhlas se shromažďováním, evidencí a zpracováním mnou poskytnutých osobních údajů společnosti KANDIDÁTI s. r. o. zapsané u Městského soudu v Praze, se sídlem Bělohorská 1653/106, Břevnov, 169 00, oddíl C, vložka 250064, IČO: 045 79 224, na základě povolení MPSV ke zprostředkování zaměstnání občanů ČR a EU na území ČR a EU.

Tento souhlas uděluji vědomě, informovaně a dobrovolně, a to na dobu 3 let .Tento souhlas zahrnuje zejména  povolení ke správě a zpracování osobních údajů ve formě životopisu ( CV ) a jejich případné poskytnutí  třetí straně, v tomto případě potenciálnímu zaměstnavateli pro kterého společnost Kandidáti s.r.o. vyhledává vhodné kandidáty na dané pracovní pozice.

Svým souhlasem potvrzuji, že jsem byl/a upozorněn/a na svá práva související se správou a zpracováním osobních údajů společností KANDIDÁTI s.r.o., zejména na to, že mám právo svůj souhlas bezplatně kdykoliv zrušit, mám právo přístupu k osobním údajům a právo na opravu těchto osobních údajů, právo na blokování nesprávných osobních údajů, jejich likvidaci a právo být "zapomnut".

Tato práva mohu uplatnit ověřenou písemnou formou zaslanou na adresu KANDIDÁTI s.r.o. - Bělohorská 1653/106, Břevnov, 169 00 nebo zasláním žádosti opatřené elektronickým podpisem na e-mailovou adresu gdpr@kandidati.cz.

Jsem si vědom/a toho, že uvedení nepravdivých údajů z mé strany může vést k zamítnutí žádosti. Souhlasím s tím, že společnost KANDIDÁTI s.r.o. je oprávněna ověřit si pravdivost a úplnost všech mnou poskytovaných údajů.

Zásady ochrany soukromí

© Kandidáti s.r.o. info@kandidati.cz +420 607 188 808 Freshnet

Facebook
Zásady ochrany soukromí  |  Nastavení cookies