Kandidáti.cz
  • Otevřené pozice
  • O nás
  • Průběh a podmínky
  • Kontakt

Nabídka pracovních pozic

Všechny kraje
  • Praha
  • Středočeský
  • Jihočeský
  • Plzeňský
  • Karlovarský
  • Ústecký
  • Liberecký
  • Královehradecký
  • Pardubický
  • Olomoucký
  • Moravskoslezský
  • Jihomoravský
  • Zlínský
  • Kraj Vysočina
  • Celá ČR
Administrativa
  • Všechny profese
  • Personalistika a HR
  • Zdravotnictví a sociální péče
  • Prodej a obchod
  • Telekomunikace
  • Management
  • Vzdělávání a školství
  • Zákaznický servis
  • Nákup
  • Marketing
  • Řemeslné a manuální práce
  • Stavebnictví a reality
  • Doprava, logistika a zásobování
  • Potravinářství
  • Ostraha a bezpečnost
  • Gastronomie a pohostinství
  • Elektrotechnika a energetika
  • Služby
  • Cestovní ruch a ubytování
  • Strojírenství
  • IS/IT
  • Auto - moto
  • Výroba a průmysl
  • Ekonomika a podnikové finance
  • Bankovnictví a finanční služby
  • Technika a vývoj
  • Zemědělství, lesnictví a ekologie
  • Molekulární biologie, genetika
  • Pojišťovnictví
  • Chemický průmysl
  • Design, grafika, tisk
  • Právo a legislativa
  • Výroba, montáž
  • Farmacie
  • Věda, výzkum
  • Laboratoř

Asistent/ka majitele společnosti #

Pro našeho skvělého klienta hledáme organizačně schopného kandidáta/ku. Budete mít příležitost spolupracovat s výjimečným nadřízeným. Pokud vás láká zodpovědná role asistenta/ky jednatele s nestereotypní náplní práce, máme pro vás skvělou příležitost!

V této roli budete klíčovým článkem mezi vedeními společností v rámci holdingu.


Pokud oceňujete atmosféru rodinné firmy a hledáte příležitost stát se důležitým členem týmu, tak je to pravé místo pro Vás!


Co můžete v této roli očekávat?



  • Podporu majitele/jednatele v rámci denní operativy - organizace kalendáře, vyřizování emailů, organizování schůzek s klienty a obchodními partnery, zajišťování služebních cest (ubytování, letenky, víza, pojištění, pronájem automobilů), zpracování cestovních výkazů

  • Přípravu a předkládání dokumentů k podpisu a jejich následná distribuce/archivace

  • Aktivní spolupráci a podporu kolegů v dceřiných firmách

  • Zastupitelnost kolegů v sídle společnosti - zpracování datových schránek, pošty, aktualizace OR, ŽR

  • Správu firemní databáze kontaktů - ověřování firem, zadávání a úpravu kontaktů

  • Práci s interním systémem - zakládání dokumentů, zápisy ze schůzek a jednání

  • Zajišťování podkladů a reportů na porady vedení a představenstva, vedení smluvní agendy, příprava dokumentů a prezentací

  • Další ad hoc úkoly dle zadání nadřízeného


Požadavky na kandidáta/ku...



  • Ideálně předchozí zkušenosti na pozici osobní či exekutivní asistent/ka vedení

  • Skvělé organizační schopnosti, komunikativnost a reprezentativní vystupování

  • Schopnost efektivně pracovat v měnícím se prostředí

  • Pečlivost, zodpovědnost a diskrétnost

  • Stabilní osobnost se schopností spolupracovat a diplomatickým přístupem

  • Orientace na dlouhodobou vztahovou spolupráci založenou na důvěře a korektnosti

  • Vysoká míra flexibility a schopnost stanovovat priority

  • Odolnost vůči stresu a zvládání vysokého pracovního tempa

  • Znalost MS Office (především Word a jeho funkce, Excel a Power Point)

  • Čeština na úrovni rodilého mluvčí, angličtina (B2)


Klient Vám nabízí...



  • Korektní spolupráci s přímým, lidským, motivujícím a náročným šéfem

  • Pestrou práci se širokým přesahem aktivit

  • Zázemí silné rodinné společnosti

  • Výborné pracovní vztahy

  • Příspěvek na stravování

  • Multisport kartu

  • 5 týdnů dovolené

  • Příspěvek na penzijní připojištění

  • Výuku Aj na pracovišti

Kraj: Moravskoslezský
Datum zveřejnění: 8. 4. 2025
Plat: 30000 - 50000
Kategorie: Administrativa

Více

Koordinátor BOZP, PO a EMS #

Hledáme pečlivého kandidáta pro našeho klienta v oblasti BOZP.

Popis činností:


·         Zajišťuje systém řízení BOZP a EMS v souladu s příslušnými normami ve spolupráci s externími poskytovateli odborné způsobilosti v BOZP, PO a EMS


·         Je partnerem pro vedoucí zaměstnance při zajišťování jejich odpovědností v BOZP, PO a EMS


 


Nabízíme:


·    Individuální přístup při hledání optimální formy spolupráce


·    Podpora osobního rozvoje, zvyšování či prohlubování kvalifikace


·    Motivující mzdové ohodnocení


·    Dlouhodobá perspektiva zaměstnání ve firmě


·    Příjemné pracovní prostředí


·    Sada zaměstnaneckých benefitů


·    Pět týdnů dovolené


·    Dotované závodní stravování


 


Požadujeme:


·      Vzdělání: SŠ / VŠ


·      Organizační schopnosti


·      Otevřená, komunikativní osobnost se smyslem pro plnění cílů


·      Dobrý uživatel PC, MS Office


·      AJ výhodou


·      Řidičské oprávnění skupiny B výhodou


 


S Vaším CV zasílejte i motivační dopis.

Kraj: Plzeňský
Datum zveřejnění: 7. 2. 2025
Plat: 50000
Kategorie: Administrativa

Více

Účetní specialista - podpora finančního manažera #

Pro našeho klienta, společnost, specializující se na diagnostické zobrazován, hledáme vhodné kandidáty na pozici Účetní specialista.

Účetní specialista – podpora finančního manažera


 


Obsah práce:


·         Účtování faktur přijatých, cestovních náhrad, bankovních výpisů, interních dokladů do systému SAP


·         Aktualizace a tvorba finančních reportů a podkladů pro účtování (v MS Excel)


·         Příprava podkladů pro účetní závěrky (měsíční, čtvrtletní, roční) a statutární audit


·         Správa saldokonta, upomínání neuhrazených pohledávek po splatnosti, řešení zápočtů


·         Zpracování statistických reportů pro ČSÚ, Intrastat, Eko-kom atd.


·         Správa a tvorba dokumentace v oblasti účetnictví a daní (interní směrnice)


·         Práce s treasury systémem, internetbankingem (zadávání plateb, stahování výpisů atd.)


 


Požadavky:


·         Prokazatelná znalost účetnictví, daňové problematiky a souvisejících zákonů


·         Znalost MS Office (především Excel - úroveň používání funkcí SVYHLEDAT, kontingenční tabulky)


·         Znalost práce s ERP systémy (SAP výhodou)


·         Anglický jazyk – úroveň B (min. pro psaní emailů)


·         Schopnost učit se novým věcem


 


Nabídka:


·         Výborné platové ohodnocení


·         Flexibilní pracovní doba


·         Možno jak na dohodu o provedení práce, tak na živnostenský list (preferováno)


·         Dlouhodobá spolupráce


·         Zaškolení a praxe v perspektivním oboru


·         Kancelář v Praze

Kraj: Praha
Datum zveřejnění: 15. 8. 2024
Plat: 50000
Kategorie: Administrativa

Více

Recepční #

Pro našeho klienta hledáme novou posilu do týmu na pozici recepční.

 


Co vás čeká:



  • zajištění plynulého chodu recepce

  • uvítání a komunikace s klienty

  • práce s interním systémem

  • přijímání plateb (poukázky, hotovost, apod.)

  • práce PO - PÁ, 6:30/7:30 - 15:00/16:00 hod (cca 1x týdně odpolední směna 11:30 - 20:00hod)



Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:



  • reprezentativní vystupování

  • proklientský přístup

  • spolehlivost

  • anglický jazyk alespoň na mírně pokročilé úrovni



Co vám klient nabízí:



  • krásné pracovní prostředí na Praze 1

  • pečlivé zaučení, přátelský kolektiv

  • nadstandardní lékařskou péči pro zaměstnance a rodinné příslušníky, včetně balíčku slev na poskytované služby

  • stravenky, Benefit Plus program

  • 5 týdnů dovolené, 3 sick days

  • zvýhodněné mobilní a datové tarify

  • příspěvek na penzijní připojištění

  • Multisport karta

Kraj: Praha
Datum zveřejnění: 2. 7. 2024
Plat: 28000
Kategorie: Administrativa

Více

Asistentka #

Asistentka personálního oddělení

Náplň práce:



Příprava podkladů a formálních dokumentů, organizace pracovních cest, tvorba přehledů, statistik, prezentací, vyřizování obchodní korespondence, obsluha datových schránek, správa došlé i odchozí pošty včetně elektronické, archivace dokumentů, vedení diáře nadřízeného zaměstnance.


POŽADAVKY:
Pracovitost, aktivní přístup, efektivní komunikace, pečlivost, kreativita, spolehlivost, flexibilita, samostatnost, jazyková způsobilost AJ/NJ, dobrý zdravotní stav.


NABÍZÍME:
Stálý plat, firemní benefity, mobilní telefon.

Kraj: Karlovarský
Datum zveřejnění: 8. 3. 2024
Plat: 35000 Kč
Kategorie: Administrativa

Více

Asitent/ka exportního oddělení s AJ #

Pro posílení našeho týmu hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici asistent/ka exportního oddělení, která se zajímá o krásné věci, má vztah k designu a moderní architektuře.

Popis pozice:
- komplexní zajištění asistenční podpory exportního týmu
- koordinace příchozích objednávek od zahraničních partnerů a zadávání do výroby
- evidence zakázek
- organizace porad a schůzek se zahraničními partnery a služebních cest
- celkové zajištění produktových školení pro zahraniční partnery
- příprava a archivace prezentací, zápisů z jednání a porad
- tvorba reportů a statistik
- vyzvednutí a odvoz zahraničních partnerů
- další administrativní a organizační výpomoc dle potřeby


Požadujeme:
- výbornou znalost anglického jazyka
- SŠ/VŠ vzdělání
- vysokou úroveň práce na PC - práce v programu Excel
- vynikající komunikační, analytické a organizační schopnosti
- dynamickou a samostatnou osobnost
- kreativitu, pružnost a vůli k úspěchu
- ŘP sk. B, aktivní řidič


Uvítáme:
- znalost dalšího cizího jazyka (ruština, němčina, francouzština)
- praxi na podobné pozici
- znalost práce v SAP nebo jiném softwaru pro řízení podniku výhodou
- pozitivní vztah k technice, designu a architektuře


Požadované doklady k osobnímu pohovoru:
- strukturovaný životopis + doklady o vzdělání
- součástí pohovoru bude zkouška znalostí z anglického jazyka


Nabízíme:
- práce na HPP
- zajímavou práci v mladém kolektivu
- profesionální a přátelské prostředí
- možnost karierního růstu
- benefity – mobilní telefon, příspěvek na stravování
- nástup dohodou (možný ihned)


 

Kraj: Zlínský
Datum zveřejnění: 9. 1. 2024
Plat: 40000
Kategorie: Administrativa

Více

Samostatná účetní #

Hledáme do našeho týmu zkušenou samostatnou účetní.

Náplň práce:


Vedení a zpracování účetnictví společnosti od prvotních dokladů až po DPH. Daně a závěrkové práce (pokladna, banka, faktury, DPH, daňové přiznání, reporting, závěrkové práce, zpracování finančních výkazů, jednání s úřady a bankou apod.), vedení příslušné administrativy.


Požadujeme:


SŠ - ekonomického směru, kompletní znalost problematiky PÚ a legislativy. Znalost daňové problematiky a DPH, zkušenosti a praxi v účetní problematice a s kompletním zpracováním účetnictví min. 3 roky. Komunikativní znalost AJ, znalost práce s PC MS Office a znalost účetního programu Helios orange, samostatnost, pečlivost, spolehlivost, komunikativnost, ochotu učit se nové věci, zájem o účetní problematiku

Kraj: Praha
Datum zveřejnění: 11. 12. 2023
Plat: 45000 Kč
Kategorie: Administrativa

Více

Asistent/ka se znalostí AJ #

Hledáme pravou ruku pro ředitele společnosti.

NÁPLŇ PRÁCE:
Spolupráce s ředitelem společnosti (organizování porad, telefonování s obchodními partnery, veškerá administrativa), e-mailová korespondence v anglickém jazyce s partnery společnosti. 


 


POŽADUJEME:
AJ na komunikativní úrovni, samostatnost, spolehlivost, odolnost vůči stresu, praxe výhodou, uživatelská znalost práce s PC, dobré organizační schopnosti. 


NABÍZÍME:
Práci na HPP, každodenní používání AJ (podpora vzdělávacím kurzem), práci ve stabilní společnosti s dlouholetou tradicí, možnost dalšího rozvoje, možnost profesního růstu, firemní benefity. 

Kraj: Karlovarský
Datum zveřejnění: 22. 9. 2023
Kategorie: Administrativa

Více

Office/Marketing asistent/-ka #

Podpora a zastupování office koordinátora, výpomoc administrativního charakteru.

Pracovní náplň:
Podpora a zastupování office koordinátora, výpomoc technického, popř. administrativního charakteru, příprava technického zázemí školení a zajištění chodu kanceláře, kontrola pobočky a výpomoc se správou pobočky – manuální práce, výpomoc s koordinováním brigádníků pro marketingové oddělení.


 


POŽADUJEME:
SŠ vzdělání (vhodné pro studenty VŠ), pokročilou znalost práce s PC (Word, Excel, Outlook, Internet), alespoň základní technickou znalost HW a SW, manuální zručnost, zkušenost s marketingem výhodou, AJ výhodou, výborné organizační schopnosti, časová flexibilita – cca 4-6 hod/ den, pracovní doba dle Vašich možností, ŘP sk. B podmínkou.

NABÍZÍME:
Odpovídající finanční ohodnocení, zázemí prosperující společnosti, dlouhodobou spolupráci, příjemné prostřední mladého dynamického kolektivu, možnost seberealizace, vedení samostatných projektů i týmovou práci.

Kraj: Jihočeský
Datum zveřejnění: 14. 7. 2023
Plat: 25000 Kč
Kategorie: Administrativa

Více

* *

Položky označené * jsou povinné.

Souhlas se zpracováním osobních údajů

Zaškrtnutím příslušného pole v internetovém formuláři, případně zasláním e-mailového či jiného písemného vyjádření, uděluji v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, a dále pak v souladu se směrnicí o ochraně osobních údajů (GDPR) dle nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679/EU o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně údajů) souhlas se shromažďováním, evidencí a zpracováním mnou poskytnutých osobních údajů společnosti KANDIDÁTI s. r. o. zapsané u Městského soudu v Praze, se sídlem Bělohorská 1653/106, Břevnov, 169 00, oddíl C, vložka 250064, IČO: 045 79 224, na základě povolení MPSV ke zprostředkování zaměstnání občanů ČR a EU na území ČR a EU.

Tento souhlas uděluji vědomě, informovaně a dobrovolně, a to na dobu 3 let .Tento souhlas zahrnuje zejména  povolení ke správě a zpracování osobních údajů ve formě životopisu ( CV ) a jejich případné poskytnutí  třetí straně, v tomto případě potenciálnímu zaměstnavateli pro kterého společnost Kandidáti s.r.o. vyhledává vhodné kandidáty na dané pracovní pozice.

Svým souhlasem potvrzuji, že jsem byl/a upozorněn/a na svá práva související se správou a zpracováním osobních údajů společností KANDIDÁTI s.r.o., zejména na to, že mám právo svůj souhlas bezplatně kdykoliv zrušit, mám právo přístupu k osobním údajům a právo na opravu těchto osobních údajů, právo na blokování nesprávných osobních údajů, jejich likvidaci a právo být "zapomnut".

Tato práva mohu uplatnit ověřenou písemnou formou zaslanou na adresu KANDIDÁTI s.r.o. - Bělohorská 1653/106, Břevnov, 169 00 nebo zasláním žádosti opatřené elektronickým podpisem na e-mailovou adresu gdpr@kandidati.cz.

Jsem si vědom/a toho, že uvedení nepravdivých údajů z mé strany může vést k zamítnutí žádosti. Souhlasím s tím, že společnost KANDIDÁTI s.r.o. je oprávněna ověřit si pravdivost a úplnost všech mnou poskytovaných údajů.

Zásady ochrany soukromí

© Kandidáti s.r.o. info@kandidati.cz +420 607 188 808 Freshnet

Facebook
Zásady ochrany soukromí  |  Nastavení cookies