Kandidáti.cz
  • Otevřené pozice
  • O nás
  • Průběh a podmínky
  • Kontakt

Nabídka pracovních pozic

Všechny kraje
  • Praha
  • Středočeský
  • Jihočeský
  • Plzeňský
  • Karlovarský
  • Ústecký
  • Liberecký
  • Královehradecký
  • Pardubický
  • Olomoucký
  • Moravskoslezský
  • Jihomoravský
  • Zlínský
  • Kraj Vysočina
  • Celá ČR
Ekonomika a podnikové finance
  • Všechny profese
  • Personalistika a HR
  • Zdravotnictví a sociální péče
  • Prodej a obchod
  • Telekomunikace
  • Management
  • Vzdělávání a školství
  • Zákaznický servis
  • Nákup
  • Marketing
  • Řemeslné a manuální práce
  • Stavebnictví a reality
  • Administrativa
  • Doprava, logistika a zásobování
  • Potravinářství
  • Ostraha a bezpečnost
  • Gastronomie a pohostinství
  • Elektrotechnika a energetika
  • Služby
  • Cestovní ruch a ubytování
  • Strojírenství
  • IS/IT
  • Auto - moto
  • Výroba a průmysl
  • Bankovnictví a finanční služby
  • Technika a vývoj
  • Zemědělství, lesnictví a ekologie
  • Molekulární biologie, genetika
  • Pojišťovnictví
  • Chemický průmysl
  • Design, grafika, tisk
  • Právo a legislativa
  • Výroba, montáž
  • Farmacie
  • Věda, výzkum
  • Laboratoř

Provozní účetní #

Jako provozní účetní budete mimo jiné zpracovávat a sledovat pravidelné měsíční platby, ale budete také především součástí přátelského kolektivu, ve kterém vás rádi uvítáme. Vaše práce bude zajímavá a pestrá, nudit se rozhodně nebudete!

Jsme předním pražským správcem nemovitostí, který poskytuje špičkový technický, ekonomický a právní servis pro bytové domy (SVJ a malá bytová družstva) po celé Praze.


Co vás čeká?



  • zpracovávání a sledování pravidelných měsíčních plateb a zajišťování podkladů pro vyúčtování

  • vyčíslování přeplatků, nedoplatků, dluhů a dalších souvisejících poplatků

  • provádění změn způsobu úhrad a výše předpisu pravidelných plateb

  • sledování úhrad a případné zasílání upomínek dlužníkům

  • zapisování do systému odečtené konečné stavy měřidel (SV, TUV, RTN-kal.)

  • předávání celkových ročních nákladů externím firmám k rozpočítání

  • projednávání stanovených pravidelných měsíčních plateb se zástupci domů

  • řešení reklamací a dotazů týkající se vyúčtování

  • provádění inventarizace a zpracování SIPO

  • jednání s uživateli bytů a nebytových prostor, potvrzování formulářů (bezdlužnost, příspěvky na bydlení apod.)


Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?



  • minimálně středoškolské vzdělání s maturitou, ekonomický obor

  • nicméně praxe na ekonomické pozici není podmínkou a znalosti s rozúčtováním nákladů pro více právních subjektů jsou výhodou

  • pokročilá znalost MS Office a Teams

  • zkušenost s elektronickou komunikací

  • komunikační a organizační dovednosti

  • samostatnost, důslednost, dodržování termínů, ochota učit se novým věcem, odolnost vůči stresu


Co vám můžeme nabídnout?



  • práci ve stabilní společnosti

  • rozvoj - odborné školení a semináře

  • 13. a 14. plat, odměny za mimořádně odvedenou práci

  • zkrácená pracovní doba - při plném úvazku 37,5 hod/týden

  • klouzavá pracovní doba

  • 5+1 týden dovolené, sickdays

  • příspěvek 1 300 Kč měsíčně na penzijní připojištění, DIP či multisport kartu

  • poukázky do lékárny v hodnotě 1 000,-Kč za rok

  • stravenkový paušál

  • mobilní telefon, notebook

  • občasná možnost práce z domova

  • vhodné pro zájemkyně po mateřské dovolené a s dětmi

Kraj: Praha
Datum zveřejnění: 7. 4. 2025
Plat: 30000
Kategorie: Ekonomika a podnikové finance

Více

Hlavní ekonom/ka #

Pro potravinářskou společnost hledáme zkušeného člověka.

 


Požadujeme:


•    VŠ – ekonomického zaměření


•    Praxi min. 3 roky (prokazatelné reference)


•    Anglický jazyk na úrovni B2 a vyšší


•    Uživatelská úroveň práce na PC, pokročilá znalost práce s MS OFFICE


•    Samostatnost, logické myšlení, schopnost řídit menší kolektiv


•    Schopnost orientovat se v informačním systému


·     Orientace v účetní, mzdové a daňové problematice


•    ŘP sk. „B“, mobilita (vlastní automobil), časová flexibilita, odolnost vůči stresu


Náplň práce:


•    Zabezpečení funkčnosti ekonomicko-personálního útvaru firmy – metodické vedení (účetnictví, fakturace, mzdy, personální agenda)


•    Práce v informačním systému (QAD)


•    Průběžná kontrola ekonomických údajů v IS


•    Zpracování kalkulací a vyhodnocení ekonomiky výroby a prodeje, další potřebné analýzy (v Excel)


•    Spolupráce s obch. zástupci ohledně nastavení cen


•    Kontrola odběratelských smluv, komunikace s bankami


·     Zpracování reportů a prezentací výsledků pro představenstvo


Nabízíme:


•    Práci na HPP ve stabilní společnosti


•    Zapracování v součinnosti se stávajícím ekonomem


•    Benefity: PC, mobilní telefon, příspěvek na dopravu, stravenky, roční odměny, 13. mzda

Kraj: Ústecký
Datum zveřejnění: 1. 4. 2025
Plat: 60000
Kategorie: Ekonomika a podnikové finance

Více

Mzdový účetní #

Zadávání účetních dokladů jednotlivých firem do účetního programu.

Náplň práce:
Zpracování časových a osobních dat zaměstnanců v mzdových systémech, vedení mzdové evidence a výkaznictví, kontrolní činnost podle pokynů a stanovených postupů, výpočet mzdy zaměstnanců, resp. jednotlivých složek mzdy, náhrad apod.


 


POŽADUJEME:
Spolehlivost, chuť do práce, znalost anglického jazyka-výhoda, dochvilnost, důsledost, samostatnost.


NABÍZÍME:
Bonusy, prémie, příspěvky na stravování, vzdělávací kurzy, školení.

Kraj: Moravskoslezský
Datum zveřejnění: 15. 3. 2025
Plat: 40000 Kč
Kategorie: Ekonomika a podnikové finance

Více

Mzdová účetní #

Na pozici účetní hledáme aktivního, samostatného kolegu/kolegyni a znalostí anglického jazyka.

Nabízíme Vám:



  • Práci na HPP

  • Dobré platové ohodnocení

  • Motivační prémie

  • Místo výkonu práce Praha 4

  • Nástup možný ihned


 


Náplň Vaší práce:



  • Zpracování časových a osobních dat zaměstnanců v mzdových systémech.

  • Vedení mzdové evidence a výkaznictví.

  • Výpočet mzdy zaměstnanců, resp. jednotlivých složek mzdy, náhrad.

  • Zajištění komunikace s oprávněnými institucemi.


 


Pokud máte:



  • SŠ/VŠ ekonomického směru

  • Praxe v oboru mzdová účetní

  • Anglický jazyk na komunikativní úrovni

  • Znalost mzdového účetnictví a pracovně právní legislativy.

  • Znalost práce na PC -  MS Office

  • ŘP. sk B

Kraj: Praha
Datum zveřejnění: 2. 1. 2025
Plat: 55.000,-
Kategorie: Ekonomika a podnikové finance

Více

Mzdová účetní / Personalista #

Naším klientem je společnost z gastro oblasti. Do jejich týmu hledáme vhodné kandidáty na pozici Mzdová účetní/Personalista.

Co bude náplní Vaší práce?


 


•               kompletní zpracování mezd zaměstnanců (příprava podkladů, zpracování měsíčních mezd)


•               realizace mzdové agendy společnosti na základě platné legislativy ČR


•               kontrola úplnosti zaměstnanecké dokumentace


•               kontrola správnosti odvodů sociálního a zdravotního pojištění


•               reporting


•               správa přehledů o mzdách


•               správa agendy exekucí zaměstnanců


•               HR agenda


 


Co od Vás na oplátku požadujeme?


 


•               SŠ vzdělání


•               praxi na pozici mzdová účetní min. 2-3 roky


•               aktuální znalosti a přehled v oblasti mzdové legislativy


•               samostatnost, spolehlivost, pečlivost


•               aktivní přístup k práci


 


Co Vám za Vaši práci můžeme nabídnout?


 


•               zaměstnání na hlavní pracovní poměr


•               příjemnou pracovní atmosféru


•               flexibilní začátek a konec pracovní doby


•               motivační finanční ohodnocení


•               stravenky


•               firemni notebook a telefon samozřejmostí


•               nástup možný ihned


•               místo výkonu práce: Praha

Kraj: Praha
Datum zveřejnění: 27. 12. 2024
Plat: 45000
Kategorie: Ekonomika a podnikové finance

Více

Ekonom - účetní #

Láká Vás příjemný kolektiv i krásné moderní prostředí? Máte rádi práci s čísly a současně Vás zajímá tématika spojená s organizováním kongresů?

Co Vás u nás čeká?


 



  • vyúčtování zakázek - kontrola příjmové i nákladové stránky

  • konzultace při sestavování rozpočtů jednotlivých zakázek

  • kontrola správnosti smluv a jejich promítnutí do vyúčtování

  • spolupráce s daňovým poradcem a s auditory

  • vystavování faktur, účtování přijatých faktur

  • spolupráce na agendě DPH v zahraničí

  • reporting



Co je pro nás důležité?



  • znalost účetnictví a problematiky DPH, DPPO

  • výhodou je znalost účetního programu SW Helios Orange

  • praxi v oblasti ekonomiky účetnictví min. 3 roky

  • znalost angličtiny (mírně pokročilá)

  • znalost MS Office

  • samostatnost, pečlivost, spolehlivost

  • nástup možný ihned nebo dle dohody


Co Vám můžeme nabídnout?



  • stabilní společnost s výsadním postavením na trhu kongresového cestovního ruchu v ČR a s mezinárodním působením

  • nové moderní prostory, v uzavřených kancelářích a s výbornou dopravní dostupností

  • přátelský tým

  • spolupráci na HPP

  • flexibilní začátek i konec pracovní doby, home-office

  • mzdu 50 000,- + odměny

  • stravenky/příspěvek na stravování, nápojový servis

  • příspěvek na penzijní a životní pojištění

  • Multisport

  • vzdělávací kurzy

  • zdravotní volno/Sick days

  • příspěvek na vzdělávání, kulturu, volný čas

  • dovolená více než 5 týdnů

Kraj: Praha
Datum zveřejnění: 17. 12. 2024
Plat: 50000
Kategorie: Ekonomika a podnikové finance

Více

Hlavní účetní Plzeň #

Baví Vás práce s čísly a rádi byste vedli tým účetních a fakturantů?
Máte praxi na obdobné pozici a máte znalost německého jazyka?

Tak hledáme právě Vás.


Náplní Vaší práce bude:



  • Řízení kompletní účetní agendy

  • Účtování složitějších účetních případů

  • Zpracování měsíční a roční uzávěrky, DPH

  • Spolupráce s auditem a s daňovými poradci

  • Pravidelný reporting dle ČSÚ i IAS


 


Požadujeme:



  • SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru

  • Praxe na obdobné pozici min. 3 roky podmínkou

  • Znalost německého jazyka, popř. anglického jazyka (budete komunikovat s kolegy v Německu)

  • Znalost komplexní účetní problematiky

  • Znalost SAP výhodou


 


Nabízíme Vám:



  • Práci na HPP

  • 5 týdnů dovolené

  • Vánoční a letní prémie

  • Stravenky v hodnotě 80,-Kč

  • Možnost dalšího vzdělávání – jazykové kurzy, odborná školení

  • Příspěvek na penzijní připojištění

  • Nástup možný ihned

  • Místo výkonu práce: Plzeň

Kraj: Plzeňský
Datum zveřejnění: 10. 12. 2024
Plat: 60000
Kategorie: Ekonomika a podnikové finance

Více

Hlavní účetní #

Pro příspěvkovou organizaci s dlouholetou tradicí hledáme kandidáta/kandidátku na pozici hlavní účetní.

Váš profil:
• minimálně SŠ vzdělání ekonomického směru
• praxi s účtováním v příspěvkové organizaci
• znalost práce s účetním SW
• uživatelskou znalost MS Office
• praxi se zpracováním mezd (SW Helios výhodou)
• pečlivost, spolehlivost, odpovědný a profesionální přístup


Náplň práce:
• práce s PAP (pomocný analytický přehled)
• zpracování měsíční a roční uzávěrky
• komunikace se zřizovatelem
• komplexní účtování majetku, došlých a vydaných faktur, interních dokladů, pokladny, valutové pokladny, mezd, zálohových faktur a bankovní výpisů
• měsíční plátci DPH – koeficient, osvobozená plnění
• zpracování DPH a silniční daně

Nabízíme Vám:
• práci na hlavní pracovní poměr
• zaměstnanecké výhody v podobě stravenek, 5 týdnů dovolené, příspěvek na dovolenou, půlroční odměny
• nástup ideálně ihned
• možnost zkušebního dne nebo zaučení
• samostatnou a zodpovědnou práci s možností seberealizace
• dobrá dopravní dostupnost

Kraj: Praha
Datum zveřejnění: 17. 7. 2024
Plat: 50000
Kategorie: Ekonomika a podnikové finance

Více

Samostatná účetní #

Hledáme do našho týmu spolehlivého, pracovitého kandidáta.

Samostatná účetní



Náplň práce:



Vedení a zpracování účetnictví společnosti od prvotních dokladů až po DPH. Daně a závěrkové práce (pokladna, banka, faktury, DPH, daňové přiznání, reporting, závěrkové práce, zpracování finančních výkazů, jednání s úřady a bankou apod.), vedení příslušné administrativy.


Požadujeme:



SŠ - ekonomického směru, kompletní znalost problematiky PÚ a legislativy. Znalost daňové problematiky a DPH, zkušenosti a praxi v účetní problematice a s kompletním zpracováním účetnictví min. 3 roky. Komunikativní znalost AJ, znalost práce s PC MS Office a znalost účetního programu Helios orange, samostatnost, pečlivost, spolehlivost, komunikativnost, ochotu učit se nové věci, zájem o účetní problematiku


Praha
Plat: 30.000 Kč.

Kraj: Praha
Datum zveřejnění: 25. 6. 2024
Plat: 30000Kč
Kategorie: Ekonomika a podnikové finance

Více

Fakturant/ka #

Hledáme do týmu našeho klienta fakturanta/ku.

Pracovní náplň:
Fakturace objednávek, řešení logistiky a příchozích reklamací jednotlivých prodejních míst, pořizování a expedice faktur odběratelům, kontrola správnosti faktur, apod.


 


POŽADUJEME:
Samostatnost, zodpovědnost, pečlivost, praxi v administrativě, základní znalost MS Office, středoškolské vzdělání (vhodné i pro absolventa).


NABÍZÍME:
Práci ve stabilní české firmě s dlouholetou tradicí, firemní akce, školení, finanční ohodnocení odvíjející se od výsledků práce, zaměstnanecké výhody.

Kraj: Jihomoravský
Datum zveřejnění: 6. 5. 2024
Kategorie: Ekonomika a podnikové finance

Více

Účetní všeobecný #

Hledáme samostatnou účetní / účetního.

Náplň práce:


Samostatné účtování jednotlivých účetních operací.
Provádění měsíčních kontrol.
Zpracování účetních podkladů.
Zajišťování inventarizace majetku a závazků.


Požadujeme:


Střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru ekonomika a podnikání.
Ovládání programů Word a Excel, účetní programy.
Fakturace, podvojné účetnictví.
Ochota celoživotního vzdělávání.
Jazyky výhodou.
Praxe min. 2 roky.

Kraj: Praha
Datum zveřejnění: 10. 10. 2023
Plat: 46000 Kč.
Kategorie: Ekonomika a podnikové finance

Více

Účetní #

Přijmeme do týmu zájemce na pozici účetní.

NÁPLŇ PRÁCE:
Účtování dodavatelských faktur za materiál a režie, účtování bankovních a pokladních transakcí, účtování karet majetku, interní doklady, archivace dokumentů), spolupráce s hlavní účetní při měsíčních závěrkách, podpora při dodržování vnitřních i vnějších účetních postupů a termínů.


 


POŽADUJEME:
Úplné středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání s ekonomickým zaměřením, minimálně 2 roky praxi v oboru, znalost systému SAP nebo Pohoda, uživatelská znalost práce na PC, spolehlivost, komunikativnost, pečlivost, ochota pracovat v týmu, ochota vzdělávat se. 


NABÍZÍME:
Práci na HPP na dobu neurčitou, příjemné prostředí, přátelský kolektiv, zázemí stabilní  společnosti, firemní benefity, dpovídající platové ohodnocení na základě dosažené praxe a zkušeností.

Kraj: Praha
Datum zveřejnění: 10. 7. 2023
Kategorie: Ekonomika a podnikové finance

Více

* *

Položky označené * jsou povinné.

Souhlas se zpracováním osobních údajů

Zaškrtnutím příslušného pole v internetovém formuláři, případně zasláním e-mailového či jiného písemného vyjádření, uděluji v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, a dále pak v souladu se směrnicí o ochraně osobních údajů (GDPR) dle nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679/EU o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně údajů) souhlas se shromažďováním, evidencí a zpracováním mnou poskytnutých osobních údajů společnosti KANDIDÁTI s. r. o. zapsané u Městského soudu v Praze, se sídlem Bělohorská 1653/106, Břevnov, 169 00, oddíl C, vložka 250064, IČO: 045 79 224, na základě povolení MPSV ke zprostředkování zaměstnání občanů ČR a EU na území ČR a EU.

Tento souhlas uděluji vědomě, informovaně a dobrovolně, a to na dobu 3 let .Tento souhlas zahrnuje zejména  povolení ke správě a zpracování osobních údajů ve formě životopisu ( CV ) a jejich případné poskytnutí  třetí straně, v tomto případě potenciálnímu zaměstnavateli pro kterého společnost Kandidáti s.r.o. vyhledává vhodné kandidáty na dané pracovní pozice.

Svým souhlasem potvrzuji, že jsem byl/a upozorněn/a na svá práva související se správou a zpracováním osobních údajů společností KANDIDÁTI s.r.o., zejména na to, že mám právo svůj souhlas bezplatně kdykoliv zrušit, mám právo přístupu k osobním údajům a právo na opravu těchto osobních údajů, právo na blokování nesprávných osobních údajů, jejich likvidaci a právo být "zapomnut".

Tato práva mohu uplatnit ověřenou písemnou formou zaslanou na adresu KANDIDÁTI s.r.o. - Bělohorská 1653/106, Břevnov, 169 00 nebo zasláním žádosti opatřené elektronickým podpisem na e-mailovou adresu gdpr@kandidati.cz.

Jsem si vědom/a toho, že uvedení nepravdivých údajů z mé strany může vést k zamítnutí žádosti. Souhlasím s tím, že společnost KANDIDÁTI s.r.o. je oprávněna ověřit si pravdivost a úplnost všech mnou poskytovaných údajů.

Zásady ochrany soukromí

© Kandidáti s.r.o. info@kandidati.cz +420 607 188 808 Freshnet

Facebook
Zásady ochrany soukromí  |  Nastavení cookies